Branża:

sport

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

usługi premium

Meczor.pl

Czym jest Wasz projekt?

Meczor.pl jest internetową ligą typerów – ludzi obstawiających mecze piłkarskie bez ponoszenia żadnych kosztów (jak u bukmachera). Prócz klasycznego typowania meczów, serwis będzie umożliwiał rywalizację między graczami z podziałem na poszczególne ligi, zdobywanie "achievmentów" za serie trafień itp., zdarzenia, eventy dodatkowe. Wszystko bardziej w postaci pseudogry internetowej niż chłodnych analiz i statystyk.

Jaki problem rozwiązujecie?

Serwisów typerskich jest na rynku kilkanaście, problemem jest to, że są to odstraszające liczbą statystyk i reklam twory rodem z internetu zeszłej dekady. Chcemy podejść świeżo do tematu typowania meczów. Postawiliśmy sobie za cel osiągnięcie jak najlepszego usability, grafiki i przyjazności korzystania tak, by serwis zachęcał, a nie odstraszał potencjalnych użytkowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do ludzi kochający piłkę nożną, chcących spróbować tematu bukmacherki na bezpiecznych, darmowych zasadach. Ale także dla ludzi chcących poćwiczyć swoje umiejętności przewidywania przebiegów meczów. Z czasem serwis będzie nabierał bardziej kształtów gry online opartej na zasadach bukmacherskich, więc będzie mógł zachęcić do uczestnictwa osoby mniej obeznane w futbolu.

Kto stoi za projektem?

Tomasz Zych – grafik komputerowy, rysownik, inżynier informatyki.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest obecnie w fazie testów. Po opublikowaniu reklamy AdWords w serwisie zarejestrowało się około 200 użytkowników, których można określić betatesterami. Zbieramy uwagi, poprawiamy błędy i dopisujemy kolejne funkcjonalności w procesie konsultacji z graczami.

Jakie są plany rozwoju?

W przygotowaniu są kolejne funkcjonalności: wyniki meczów na żywo, więcej statystyk graczy, graficzna prezentacja achievmentów, dokładniejsze analizy pomagające w bukmacherce. Gromadzimy także bazę programów partnerskich serwisów bukmacherskich, szukamy reklam dopasowanych treścią i wyglądem (zależy nam na dobrym, nieinwazyjnym wkomponowaniu ich w serwis).