Branża:

społeczność

turystyka

kultura i sztuka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

abonament

gdziebytu.pl

Czym jest Wasz projekt?

gdziebytu.pl to portal skupiający się na promowaniu atrakcji turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych województwa śląskiego. Równolegle informujący i promujący bazę noclegową regionu. Oferta gdziebytu.pl to nie tylko miejsce czy profil na portalu, nasze ekipy fotografów i filmowców realizują filmowe wizytówki i fotografie 2D oraz 3D (obraz anaglifowy) podmiotów chcących pokazać to co mają najlepsze w ofercie. W ramach gdziebytu.pl każdy podmiot otrzymuje panel administracyjny do zarządzania treścią na własnej karcie z dowolną konfiguracją dodatkowych zakładek.

Jaki problem rozwiązujecie?

W/g nas problemem internauty dzisiaj jest znalezienie wiarygodnej informacji. Wolny czas jest na wagę złota, chcemy być źródłem sprawdzonych i aktualnych informacji (każdy z podmiotów jest przez nas odwiedzony). Odwiedzający nasz portal ma szansę ocenić czy miejsce o którym słyszał, przeczytał lub sobie wymyślił jest warte jego wolnego czasu, może poczuć atmosferę, ocenić atrakcyjność i zdecydować na podstawie kompleksowej informacji w jednym miejscu o wyborze. Zarejestrowani użytkownicy mogą na swoich profilach gromadzić informacje tylko z miejsc które ich interesują albo w których byli.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Oferta z jednej strony skierowana jest do podmiotów z szeroko pojętej branży kulturalno-rozrywkowej, hotelowej ale również, a może przede wszystkim do samorządów i samorządowych instytucji kultury. Z drugiej zaś strony do użytkowników, którzy w natłoku zajęć i w codziennej gonitwie nie mają czasu na przeglądanie dziesiątek stron w poszukiwaniu informacji.

Kto stoi za projektem?

Grupa 6 przyjaciół, których połączyła myśl o stworzeniu w sieci miejsca wyjątkowego. O stworzeniu nowej jakości w zakresie informacji kulturalno rozrywkowej.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

W tej chwili uruchomiona jest wersja beta. Jest w zasadzie w pełni funkcjonalna. Brakuje kilku elementów: top atrakcje, panel promocji, kalendarium wydarzeń, profil zarejestrowanego użytkownika ale to jest perspektywa kilku dni.

Jakie są plany rozwoju?

W najbliższej przyszłości wersja mobilna strony oraz aplikacje na telefony komórkowe. Chcemy również w różnych miejscach stawiać info kioski z dostępem do gdziebytu.pl