Branża:

sport

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

gdzienajoge.pl

Czym jest Wasz projekt?

Jest to zaawansowana wyszukiwarka zajęć jogi. A także miejsce do ogłaszania informacji o warsztatach, kursach i innych wydarzeniach związanych z jogą. Szczegółowe informacje o zajęciach i miejscach, w których się dobywają dają naszym użytkownikom możliwość znalezienia swojej jogi w kilka minut. Dzięki zautomatyzowanej formule dodawania szkół i warsztatów wykonanie tych czynności nie trwa dłużej niż kilka minut. W przeciwieństwie do tzw. wyszukiwarek na innych stronach o jodze, które w rzeczywistości są listami szkół w danym mieście, pozwalamy użytkownikom na dużą swobodę przeszukiwania naszej

Jaki problem rozwiązujecie?

Aby znaleźć odpowiednie dla siebie zajęcia jogi trzeba przeszukać kilka stron poszczególnych szkół w okolicy. My skracamy ten proces do zaznaczenia swoich preferencji (miasto, rodzaj jogi, poziom grupy, dzień, godzina, karty rabatowe) i wciśnięcia "szukaj". Co więcej, pozwalamy zaistnieć małym szkołom, które często nie mają funduszy na reklamę, na takiej samej zasadzie jak tym największym i najbardziej znanym.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do dwóch kategorii użytkowników. Pierwszą są osoby, które praktykują jogę jednak poszukują nowych ścieżek, lub szukają zajęć w nowym miejscu zamieszkania. Drugą kategorią są osoby, które chcą zacząć ćwiczyć i chcą uzyskać informacje o dostępności zajęć i wyborze szkół. Dla tej grupy przygotowywana jest zakładka - "Ścieżki jogi" - opisy poszczególnych metod pisane przez doświadczonych nauczycieli.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoję ja, czyli Maciej Pękala. Od sześciu lat praktykuje jogę, mam za sobą już kilka metod i szkół, a obecnie praktykuję ashtangę. Od trzech lat uczę się i uczę innych indyjskiej sztuki walki kalarippayattu. Jestem również kulturoznawcą bliskowschodnim, doktorantem nauk o polityce oraz webmasterem (zaawansowanym amatorem).

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt został zaprezentowany szerszej publiczności 15 maja 2012. Od tamtej pory zbieram opinie i uwagi od użytkowników oraz poszerzam bazę szkół. Po kilku drobnych zmianach wersja prezentowana obecnie jest wersją finalną. Obecne wyniki to kilka zgłoszeń tygodniowo (bez akcji promocyjnej), pozytywny feedback od środowiska i poszerzanie grupy partnerów/potencjalnych partnerów z szeroko rozumianych okolic jogi , czyli sklepy ze zdrową żywnością, bloggerzy o jodze i zdrowiu itp.

Jakie są plany rozwoju?

Przede wszystkim objęcie wyszukiwarką większej liczby szkół. Po drugie, przyciągnięcie użytkowników. Po trzecie, utrzymanie użytkowników i utrzymanie aktualności i jakości informacji oraz współpraca z reklamodawcami Najpilniejszym zadaniem jest obecnie zbudowanie bazy zajęć, do rozmiaru, kiedy będzie ona obejmowała znaczną część rynku lokalnego (w moim przypadku Krakowa).