Branża:

marketing i reklama

social media

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

FriendlySocial

Czym jest Wasz projekt?

Friendly jest autorskim narzędziem do zarządzania social media w imieniu klientów przy pomocy wykwalifikowanych copywriterów mając na względzie uzyskanie prosprzedażowych efektów.

Jaki problem rozwiązujecie?

W internecie można znaleźć wiele narzędzi do tworzenia kampanii na facebooku, jednak wciąż są to dla wielu firm, agencji reklamowych jak i sklepów internetowych zbyt trudne rozwiązania jak i zajmujące zbyt wiele czasu. Korzystając z Friendly, klient nie tylko nie musi się znać na narzędziach do zarządzania Social Media ale i otrzymuje w cenie doradztwo bazujące na budowie strategii dla produktu/usługi na bazie AIDA oraz Customer Development. Dodatkowo Klient otrzymuje możliwość budowania bazy fanów oraz ich rekomendacji oraz generowania z nich przychodów

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest do działów marketingu dużych firm, właścicieli małych firm usługowych, sklepów internetowych oraz średnich i dużych agencji reklamowych dla których usługa jest sprzedawana w systemie white label.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi agencja MIMIGroup Sp z o.o. z Krakowa, mająca na swoim koncie wiele udanych projektów ATL, BTL, Marketingu Internetowego dla dużych i średnich firm jak PUMA, BIELENDA, TIGER, DERMED czy ROMET. Pomysłodawcą jest Marek Ciesla, który doświadczenie zebrał pracując dla firm internetowych jak DivX, ROVI, BitTorrent czy też jako udziałowiec w spółce ALLCinema, która to wypuściła program do odtwarzania plików video - ALLPlayer.org.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie projekt jest w fazie BETA, pierwszy raz usługa ruszyła w czerwcu 2012, obsługując od razu dwóch klientów. Projekt przeszedł walidację związaną z wybraniem MVP stawiającej na tezę "Zamień fanów w klientów", co pozwoliło na dopasowanie usługi tak aby generowała ona konwersję fanów. Obecnie tworzony jest moduł płatności abonamentowej niemieckiej firmy Paylane, jak i budowany jest zespół do telemarketingu.

Jakie są plany rozwoju?

Plan rozwoju opiera się na przeprowadzeniu testów związanych z wybraniem najtańszego sposobu pozyskania klienta bazując na adwords, reklamie adtaily, reklamie facebook, telemarketingu, PR czy też współpracy z firmami które dostarczają narzędzia do zarządzania kampaniami jak Megafoni czy też firm które sprzedają systemy sklepowe jak Shoper czy Magneto. Szykujemy się do wydzielenia Friendly jako spółki celowej i pozyskanie kapitału promocję i marketing.