Branża:

biznes i finanse

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

Banking-Magazine

Czym jest Wasz projekt?

Banking-Magazine to internetowy nośnik informacji z zakresu wiedzy od strony aspektów marketingowo-PR'owych oraz przykładów ich realnego wykorzystania na podstawie przeprowadzanych cyklicznych wywiadów z osobami pracującymi w obszarze bankowości. Reklama banku, nowości produktowe czy wolne komentarze związane z rynkiem bankowym w Polsce. Informacje na te i podobne tematy znajdziemy w nowym e-magazynie www.banking-magazine.pl, czyli serwisie poświęconym tematyce bankowości. Na łamach portalu nie zabraknie również wolnych komentarzy na tematy związane ze sprzedażą oraz zarządzaniem. Banking-M

Jaki problem rozwiązujecie?

Dostarczamy informacje z zakresu bankowości internetowej, bankowości mobilnej oraz segmentu Private Bankingu. Banking Magazine docelowo będzie platformą, na której znajdziemy wszystkie informacje dotyczące rynku bankowego z dużą ilością konstruktywnych dyskusji oraz komentarzy osób zainteresowanych tą tematyką.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej dużymi instytucjami finansowymi w Polsce,managerów oraz specjalistów z zakresu sprzedaży, marketingu oraz PRowców, jak również doradców finansowych czy dziennikarzy zajmujących się tematyką z zakresu bankowości.

Kto stoi za projektem?

Rafał Tomkowicz - od 10 lat pracownik i współpracownik wielu dużych instytucji finansowych jako specjalista - doradca, pełniący również funkcje menedżerskie. Autor wielu publikacji poświęconych bankowości detalicznej. Specjalista w zakresie wiedzy o finansach osobistych. Pomysłodawca i współtwórca portalu Finansosfera.pl. Obecnie Dyrektor Zarządzający serwisu i koordynator wdrażania nowych projektów w spółce. Redaktor prowadzący Banking-Magazine.pl, internetowego nośnika informacji z obszaru wiedzy o bankowości.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Czerwiec to zdecydowanie początek działalności. Jesteśmy zatem na samym początku swojej działalności.

Jakie są plany rozwoju?

Planem rozwoju jest pozyskanie finansowania na rozwój redakcyjny serwisu pozwalający na prowadzenie analizy rynku w oparciu o płatne zlecenia samych instytucji bankowych, jak również pośrednictwo w zakresie sprzedaży usług Private Bankingu.