Branża:

e-commerce

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

reklama

freemium

pośrednictwo

Dontpay.pl

Czym jest Wasz projekt?

Dontpay to BEZPŁATNY system sprzedaży i promocji dla sklepów i serwisów internetowych. To nowe miejsce sprzedaży produktów/usług w Internecie. Kompleksowa platforma wspierająca sprzedaż i marketing oparta o model sprzedaży krzyżowej (cross–selling) pomiędzy produktami/usługami różnych Partnerów. Od wielu istniejących serwisów wsparcia sprzedaży różni ją wyjątkowo nowatorski i skuteczny model działania, a korzystanie z niej jest całkowicie darmowe. Opłaty abonamentowe: 0 zł Opłaty za wystawienie przedmiotu: 0 zł Opłaty za wyróżnienie oferty: 0 zł Wysokość prowizji od sprzedaży: 0%

Jaki problem rozwiązujecie?

Zadaniem Dontpay jest zachęcenie klientów do kupienia produktów/usług, oferując im jako bonus (prezent) produkt lub usługę innego sprzedawcy, tworząc dla klientów ofertę “2 w cenie 1”. Głównym zadaniem Dontpay jest pobudzenie sprzedaży w sklepach i serwisach internetowych, podniesienie konwersji, redukcja porzuceń koszyka zakupowego oraz promocja sklepów i serwisów wśród kupujących.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Dontpay powstał z myślą o:

  • sklepach i serwisach internetowych, chcących zwiększyć sprzedaż i zyskać nowych klientów, bez względu na to czy sprzedają produkty fizyczne, płatny dostęp do treści, czy usługi abonamentowe
  • wydawcach gier i serwisów społecznościowych, chcących zmaksymalizować dochody ze sprzedaży wirtualnych dóbr i walut
  • producentach i sprzedawcach oprogramowania, którzy chcą efektywnie zwiększać sprzedaż legalnego oprogramowania

Kto stoi za projektem?

Zespół pracujący nad projektem posiada wieloletnie doświadczenie związane z systemami płatności zdobyte u jednego z czołowych marek płatności internetowych w polskim ecommerce. Założyciele projektu stanowią trzon biznesu o kompetencjach technologicznych, makretingowych/PR i sprzedażowych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest w końcowej fazie beta, pozyskujemy znane i mniej znane sklepy i serwisy internetowe do współpracy sprzedażowej.

Jakie są plany rozwoju?

Zamknięcie fazy beta i otwarcie katalogu z ofertami naszych partnerów dla kupujących.