Branża:

marketing i reklama

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

Kod Trojański

Czym jest Wasz projekt?

Jest serwisem mailingowym o nieco egzotycznej nazwie - Kod Trojański. Serwis w całości skupia się na promowaniu newsletterów. Cała strona utrzymana jest w lekko mistycznym i greckim stylu, pokazując w ten sposób tajemniczość całego procesu tworzenia mailingu.

Jaki problem rozwiązujecie?

Wiele firm oferuje dużo usług, my postanowiliśmy sprecyzować i profesjonalnie zając się tworzeniem newsletterów. Usługi postanowiliśmy podzielić, oferując tym samym - wykonanie samego projektu graficznego, samo kodowanie, samą wysyłkę lub dając całą usługę i robiąc wszystko za naszego klienta. To klient sam decyduje z jakiej opcji chce skorzystać.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierowany jest głownie do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy chcą przypominać o sobie swoim klientom oferując dostępne nowości czy promocje.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi właściciel agencji interaktywnej Czarny Kod - Adam Trojańczyk.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt miał 20 lipca swój wielki dzień, kiedy to po raz pierwszy ujrzał światło dzienne i tym samym zaprezentował się internautom.

Jakie są plany rozwoju?

Prężnie się rozwijać i świadczyć usługi naprawdę na wysokim poziomie. Dorównując tym samym innym znanym firmom z tego sektora.