Branża:

e-commerce

społeczność

kultura i sztuka

Finansowanie:

dotacja z UE

business angels

Model biznesowy:

reklama

pośrednictwo

Lubimyczytać.pl

Czym jest Wasz projekt?

Lubimyczytac.pl, pomimo swojego młodego wieku (serwis powstał pod koniec 2010 roku), jest największym w Polsce opiniotwórczym książkowym serwisem społecznościowym. Miesięcznie odwiedza go przeszło 750 tys. unikalnych użytkowników, którzy dyskutują, komentują aktualności ze świata książki, zawierają znajomości, kierując się literackim gustem, przeczesują imponującą bazę książek, dodając wybrane pozycje na półki swoich internetowych biblioteczek, piszą recenzje, śledzą nowości wydawnicze i informacje o ulubionych autorach.

Jaki problem rozwiązujecie?

Serwis daje możliwość katalogowania książek, dodawania opinii na ich temat, wymiany wrażeń dot. przeczytanej literatury. Poza tym zaawansowany system rekomendacji poleca książki zgodne z czytelniczym gustem użytkowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierowany jest do wszystkich użytkowników sieci, którzy interesują się literaturą.

Kto stoi za projektem?

Prezesem i współwłaścicielką Lubimyczytać.pl Sp. z o.o. jest Izabela Sadowska. Udziały w firmie posiada także fundusz inwestycyjny SpeedUp Group.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis odwiedza obecnie ponad 750 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują przeszło 5 mln. odsłon (lipiec 2012). Spółka wypracowuje zysk.

Jakie są plany rozwoju?

Bardzo ambitne :).