Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

usługi premium

pośrednictwo

inny

Mobilna lista zakupów - onClick

Czym jest Wasz projekt?

onClick jest aplikacja na urządzenia mobilne, aktualnie wdrożone na system Android, w przyszłości planowane są wdrożenia iOS i Windows Phone. Aplikacja w aktualnej wersji ułatwia planowanie zakupów. Oprócz samej aplikacji na urządzenia mobilne została stworzona platforma internetowa, aktualnie umożliwiająca zarządzanie danymi historycznymi (generowanie raportów, zestawień, wykresów). W przyszłości system onClick będzie rozwijany w kierunku zamówień online oraz chcemy stworzyć porównywarkę cenową który na podstawie zdefiniowanej listy pokaż

Jaki problem rozwiązujecie?

Problemem którym zajmujemy się w ramach projektu są zamówienia online oraz udostępnienie pełnego asortymentu sklepów, w taki sposób, aby użytkownik mógł zaplanować swoje zakupy bez potrzeby przebywania w sklepie. W aktualnej wersji systemu, dzięki naszej aplikacji można znaleźć najbliższe sieci marketów na terenie polski oraz w przypadku sieci Lidl na terenie Europy. Aplikacja również umożliwia nawigowanie użytkownika do wybranego sklepu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt jest kierowany do wszystkich użytkowników posiadający urządzenia mobilne lub tez komputer z dostępem do internetu. W projekcie tym nie ma żadnego ograniczenia wiekowego jedynie umiejętność posługiwaniem się tymi urządzeniami oraz oczywiście dostęp do internetu. W początkowej fazie projektu chcemy skoncentrować się na rynku polskim jednakże system jest tak zaprojektowany że bez problemu z systemem można wejść na inne rynki.

Kto stoi za projektem?

Projekt aktualnie jest finansowany ze środków własnych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest na etapie start-up. Wdrożona została już aplikacja onClick na android, jednakże jest to wstęp do całości systemu. Aplikacja w obecnej wersji umożliwia definiowanie własnych list zakupów oraz wyszukiwanie najbliższych sieci marketów. W przypadku sieci Tesco został wprowadzony orientacyjny asortyment wraz z cenami produktów. Bez dużego nakładu na reklamę mamy około 3-5 ściągnięć aplikacji dziennie. System w obecnej wersji działa niecały miesiąc.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy zbudować zespół specjalistów rozwijający dalej aplikację oraz dział marketingu zajmujący się pozyskaniem reklamodawców/sklepów, które udostępnią nam swój asortyment. System w przyszłości chcielibyśmy przekształcić w tzw. platformę reklamową gdzie sklepu udostępniając nam swój asortyment pozyskiwałyby nowych klientów. Chcemy pobierać opłaty przez wybranie produktu z danego sklepu, a następnie go przypisanie do swojej listy zakupów. Opłata pobierana byłaby tylko w wypadku pozytywnie zakończonej listy. W przyszłości również planujemy rozwój systemu o zamówienia online.