Branża:

gastronomia

lifestyle

Finansowanie:

inwestor prywatny

Model biznesowy:

abonament

OpenCard

Czym jest Wasz projekt?

OpenCard to największy w Polsce Program partnerski skierowany do restauratorów oraz klientów biznesowych i indywidualnych. Dzięki karcie OpenCard użytkownicy mogą korzystać z 50% rabatu na jedzenie w restauracjach partnerskich. Oferowana zniżka przyczynia się do budowania lojalności klientów dodatkowo istnieje możliwość wykluczenia dni wzmożonego ruchu, co sprawia, że restauratorzy zapełniają lokal wtedy, kiedy mają mniej klientów.

Jaki problem rozwiązujecie?

OpenCard rozwiązuje problem braku optymalnego obłożenia restauracji. Dzięki oferowanej zniżce oraz ograniczonej liczbie restauracji w danym regionie użytkownicy OpenCard wybierają restaurację zrzeszone w Programie oraz jedzą w nich częściej. Z drugiej strony umożliwiamy oszczędność klientom restauracji niezależnie czy są to kolacje firmowe czy spotkania z przyjaciółmi.

Do kogo kierujecie swój projekt?

OpenCard skierowany jest do firm, szczególnie do tych operujących międzymiastowo oraz szukających skutecznych sposobów motywowania pracowników poprzez benefity. Drugą grupą odbiorców są osoby indywidualne, które są bywalcami restauracji i które widzą w restauracjach coś więcej niż tylko jadłodajnię.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi młody i dynamiczny zespół wspierany przez inwestorów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest na etapie budowania bazy restauracji oraz powiększania świadomości produktu wśród grupy docelowej. W programie OpenCard zrzeszamy obecnie ponad 150 restauracji na terenie całej Polski oraz ponad 4600 użytkowników. Współpracujemy również z jednym z największych banków w Polsce w zakresie wprowadzenia funkcjonalności OpenCard do kart prepaidowych.

Jakie są plany rozwoju?

Do końca 2012 roku planujemy objąć programem 200 restauracji oraz zaistnieć w każdym mieście wojewódzkim. W 2013 roku chcemy powiększyć bazę restauracji do 1000 oraz zwiększyć wolumen sprzedaży kart prepaidowych OpenCard.