Branża:

marketing i reklama

społeczność

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

usługi premium

abonament

honaro

Czym jest Wasz projekt?

Honaro to platforma społecznościowa, która umożliwia wymianę wiedzy pomiędzy firmą a jej bezpośrednim otoczeniem. Dostarczamy narzędzia, służące do obsługi i promocji firmy w Internecie, umożliwiając budowanie długotrwałych relacji zarówno między firmami, jak i firmami i ich klientami. Co nas wyróżnia? Społecznościowy charakter, kompleksowość oraz innowacyjność.

Jaki problem rozwiązujecie?

Nasz portal dostarcza informacje na temat firm, oparte na doświadczeniach wyłącznie jej zweryfikowanych klientów i kontrahentów. Dzieje się tak dzięki innowacyjnemu systemowi weryfikacji klienta. Jedynie klienci, którzy zostaną zaakceptowani do relacji, mogą opiniować i oceniać działania firmy. Identyfikację klienta umożliwia wysłanie zaproszenia lub unikalny kod, który generowany jest za pomocą naszej platformy. Proponujemy więc jedyne narzędzie na rynku, które eliminuje problem anonimowości w Internecie i chroni przed nieuczciwymi praktykami ze strony konkurencji.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Chcemy stworzyć międzynarodową społeczność biznesową, w której skład wchodzą zarówno indywidualni użytkownicy, jak i firmy. Użytkownikom dostarczamy prawdziwe i rzetelne informacje o firmach, produktach, wydarzeniach, promocjach i kuponach. Przedsiębiorcom proponujemy narzędzia do budowania zaufania i lojalności klienta, a co za tym idzie zwiększanie przychodów firmy oraz rozpoznawalności marki. Portal pozwala na pełną prezentację działalności firmy, zbieranie opinii, referencji i recenzji, tworzenie promocji i kuponów dla klientów, dodawanie aktualności, wydarzeń, ofert pracy i zleceń.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcami są dwaj bracia - Wojciech i Karol Andruszków, którzy rozpoczynając pracę nad projektem wnieśli wiedzę i doświadczenie zdobyte w czasie studiów i pracy w Londynie oraz Lizbonie. Obecnie ich działania wspierane są przez zespół młodych i kreatywnych programistów, grafików i marketingowców.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Wszystkie funkcje portalu są dostępne dla użytkowników, jednak wciąż pracujemy nad ich udoskonalaniem. Zajmujemy się szerzeniem naszej idei wśród przedsiębiorców i otrzymujemy bardzo pozytywny feedback od firm, które już z nami współpracują. Wciąż wzrasta liczba osób, które za pomocą portalu pozyskują nie tylko informacje na temat firm, ale także kupony i zniżki. Obecnie posiadamy oddziały we Wrocławiu, Lizbonie, Londynie.

Jakie są plany rozwoju?

W najbliższym czasie planujemy zmianę layoutu i dostosowanie go do panujących trendów, co pozwoli użytkownikom na sprawniejsze i bardziej przyjazne korzystanie z funkcji portalu. Mamy już zaplanowane konkretne działania marketingowe, których zadaniem będzie przyciągnięcie jak największej liczby firm oraz użytkowników. Planujemy także otwarcie oddziałów w Nowym Jorku i Warszawie.