Branża:

aplikacje

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

dajprezent.pl

Czym jest Wasz projekt?

Dajprezent.pl to aplikacja internetowa, służąca do wręczania prezentów swoim znajomym za pośrednictwem Facebooka oraz poczty elektronicznej. Prezenty wręczane są w formie bonów zakupowych do wybranych sklepów internetowych i stacjonarnych. Aplikacja publikuje informację o wręczonym prezencie wraz z załączonymi życzeniami na tablicy znajomego lub wysyła wiadomość e-mail na wskazany adres. Dla Użytkowników jest to wygodny sposób obdarowania znajomych, dla naszych Partnerów - doskonała metoda na promocję marek i produktów w nienachalny sposób. Daj prezent swoim znajomym!

Jaki problem rozwiązujecie?

W dobie cyfryzacji społeczeństwa część tradycyjnych form świętowania zanika. Chcemy sprawić, aby wręczanie prezentów szło z duchem czasu. Nasz serwis pozwala na dołączenie upominku do standardowych życzeń na Facebooku. Umożliwia nie tylko dawanie prezentów na odległość, bez wychodzenia z domu, ale również przypomina o zbliżających się okazjach do obdarowania znajomych. Ułatwia także wybór prezentu, ponieważ znajomy sam może zadecydować, na co wyda swój bon w danym sklepie. Dzięki temu wszystkie prezenty będą zawsze trafione.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Dajprezent.pl skierowany jest do wszystkich, którzy chcą sprawić przyjemność swoim znajomym, wręczając im prezent z okazji urodzin, imienin, ślubu, awansu, ale także bez okazji. Współpracujemy z Partnerami, których szeroka i zróżnicowana oferta pozwoli zadowolić ludzi w różnym wieku, prowadzących różny styl życia i mających różne zainteresowania.

Kto stoi za projektem?

Zespół Dajprezent.pl tworzy trzech młodych ludzi, których umiejętności wzajemnie się uzupełniają. Bartosz Lewandowski - absolwent SGH, młody przedsiębiorca, który pierwszą firmę założył w wieku 8 lat. Jest to jego drugi startup - pierwszym była porównywarka cen Shopster.pl. Marcin Spoczyński - freelancer, programista z głową na karku. Fan i propagator otwartych technologi. Na koncie posiada wiele udanych implementacji serwisów webowych. Marcin Słowikowski - kulturoznawca, absolwent krytyki i promocji sztuki UMCS, zawodowo związany z Teatrem Osterwy, współorganizator Festiwalu Fantastyki Falkon

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis oficjalnie rozpoczął działalność 3 grudnia 2012r. Uruchomiliśmy publiczną wersję beta dla użytkowników Facebooka.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy zaoferować użytkownikom jak najszerszy wachlarz sklepów z różnorodnych branż oraz pozyskać znane i cenione marki. Pragniemy w najbliższej przyszłości umożliwić korzystanie z serwisu osobom, które nie posiadają konta na Facebooku. Chcemy skupić wokół serwisu grono aktywnych użytkowników i zmienić sposób, w jaki świętuje się ze znajomymi ważne wydarzenia w ich życiu.