Branża:

moda i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

pośrednictwo

Fashioholics.pl

Czym jest Wasz projekt?

Fashioholics to wirtualna tablica, do której “przypinamy” wybrane przez nas elementy garderoby znalezione w sieci. Dodanie przedmiotu jest możliwe bezpośrednio ze strony sklepu internetowego przy pomocy przycisku z serduszkiem, który zainstalowany jest w pasku zadań naszej przeglądarki. Profil użytkowniczki – jest unikalną listą produktów, które dziewczyna kocha, chce mieć lub po prostu zainspirowały ją. Interesującą funkcjonalnością jest możliwość przeglądania profili stworzonych przez inne dziewczyny, komentowanie inspirujących produktów oraz dodawanie do swojej listy „pokochanych”.

Jaki problem rozwiązujecie?

Fashioholics pomaga zaoszczędzić czas w poszukiwaniu modowych inspiracji oraz ułatwia podjęcie decyzji zakupowych. Jest obiecującą platformą dla marek, sklepów i projektantów, dzięki której mogą oni zwiększyć zainteresowanie swoim sklepem on-line.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Grupą docelową są zainteresowane modą i najnowszymi trendami kobiety, w wieku 18–34. Jak wynika z badań, kobiety w tym wieku chętnie robią zakupy przez internet, a wiedzę o nowościach rynkowych czerpią głównie z blogów, poleceń i serwisów internetowych.

Kto stoi za projektem?

Projekt tworzy zespół 3 osób. Łukasz Siedlaczek - Mastermind, Tworzył od podstaw działy internetowe w kilku agencjach marketingowych, realizując projekty dla wielu polskich i zagranicznych firm. Sebastian Szczygiel – prezes zarządu Gamelion Studios, Wojciech Augustynowicz - UI/UX Designer od ponad 10 lat związany z branżą nowych mediów.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia tysiące dziewczyn zainteresowanych modą i zakupami w sklepach internetowych założyło swój profil w serwisie www.fashioholics.pl. W tym okresie, przy pomocy specjalnego przycisku z serduszkiem, instalowanego w pasku przeglądarki, dziewczyny dodały ponad 100 000 produktów. Dzięki naszemu nowatorskiemu przyciskowi, wyświetlanemu przy produkcie, użytkowniczki „pokochały” produkty zamieszczone w serwisie ponad 500 000 razy!

Jakie są plany rozwoju?

Zdobycie i utrzymanie pozycji lidera na rynku social ecommerce w Polsce; Stworzenie skutecznej i innowacyjnej platformy modowej promującej najnowsze produkty ze sklepów online; Polska jest krajem, w którym serwis Fashioholics rozpoczął swoją działalność. W najbliższym czasie chcemy wprowadzić go także do trzech innych krajów europejskich - Niemiec, Anglii i Francji.