Branża:

e-commerce

Finansowanie:

dotacja z UE

Model biznesowy:

abonament

MapAndU

Czym jest Wasz projekt?

MapAndU to serwis i e-usługa oferująca nowoczesne rozwiązania informatyczne w oparciu o najnowocześniejsze technologie.

Jaki problem rozwiązujecie?

Dynamiczny rozwój internetu, zwłaszcza w dziedzinie rozwiązań mobilnych, sprawia, że rosną nie tylko możliwości oraz zasięg reklamy i promocji, ale również oczekiwania i wymagania jej odbiorców. Dziś każdy, kto chce liczyć się na rynku, bez względu na branżę, musi być obecny w internecie. Oczekiwania internautów rosną wraz z możliwościami, jakie dają nowe technologie. Nie wystarcza posiadanie strony internetowej. Strona ma nie tylko przyciągać, ale przede wszystkim wyróżniać się spośród tysięcy stron. Adres siedziby firmy to za mało, wymagana jest mapka z dokładną lokalizacją, zaś oferta musi być wsparta wizualizacją i szczegółowym opisem każdego produktu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

MapAndU to unikalna propozycja dla właścicieli stron internetowych, a szczególnie portali informacyjnych i społecznościowych. Posiadając w swojej bazie kilka, czy nawet kilkadziesiąt różnorodnych lokalizacji, możemy zlokalizować je na mapie, a następnie z pomocą oferowanej aplikacji, automatycznie utworzyć własną, w pełni funkcjonalną aplikację mobilną. MapAndU to wspaniałe narzędzie dla wydawców prasy lokalnej i regionalnej oraz właścicieli i administratorów portali informacyjnych poświęconych turystyce i zabytkom, kulturze oraz rozrywce, czy wreszcie jest to idealny wkład w dzieło promocji regionu dla samorządów terytorialnych.

Kto stoi za projektem?

Firmy informatyczne, oferują już setki tysięcy aplikacji na telefony komórkowe. Specjaliści z firmy FMC Media mają olbrzymie doświadczenie w ich tworzeniu. Obecnie jednak postanowiliśmy pójść o krok dalej. Dzięki funduszom z Unii Europejskiej będziemy oferować usługi internetowe, dzięki którym każdy będzie mógł stworzyć własną, złożoną aplikację mobilną.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

E-usługa została udostępniona potencjalnym klientom już w trakcie realizacji projektu . Obecnie, równocześnie rozpoczęto działania promocyjne na rynku polskim i brytyjskim.

Jakie są plany rozwoju?

Przeprowadzona analiza rynku mobilnych rozwiązań IT dedykowanych właścicielom portali turystycznych, kulturalnych, portalom miejskim czy informacyjno - ogłoszeniowym jednocześnie wskazała, że popyt na tego typu usługi będzie rósł w miarę dostępności przenośnych urządzeń umożliwiających przeglądanie zasobów sieci. Badanaia przekonują, że w najbliższych latach dynamika zmian rynkowych w tym zakresie wykazywać będzie tendencję wzrostową.