Branża:

aplikacje

e-commerce

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

Model biznesowy:

pośrednictwo

inny

Kwit

Czym jest Wasz projekt?

Kwit to porównywarka produktów i koszyków spożywczych w e-delikatesach, dostępna na smartfony, tablety oraz przez stronę WWW. Kwit to asystent zakupowy, który podpowie Ci, w którym e-sklepie zrobisz najtańsze zakupy, a także pomoże Ci je zamówić. Kwit posiada bazę ponad 25 000 codziennie aktualizowanych produktów, śledzimy ceny w największych e-delikatesach w Polsce. Kwit to także wyszukiwarka sklepów w Twojej okolicy, tysiące miejsc z dokładnymi lokalizacjami i godzinami otwarcia.

Jaki problem rozwiązujecie?

Kwit rozwiązuje problem porównywania cen produktów spożywczych w e-delikatesach. Takie serwisy jak Ceneo, Skąpiec czy Nokaut, praktycznie w ogóle nie skupiają się na rynku e-FMCG. Dodatkowo Kwit porównuje całe koszyki, więc wiadomo w którym e-sklepie zamówisz swoje zakupy najtaniej.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Kwit to usługa dla osób, które już dziś robią zakupy spożywcze przez Internet, ale również dla tych, którzy dopiero to planują. To usługa dla osób ceniących sobie wygodę, które chcą wiedzieć, że za tę wygodę nie przepłacają. Kwit jest dla każdego, kto lubi wiedzieć, za co i ile płaci.

Kto stoi za projektem?

Za projektem Kwit stoi spółka SavingCloud, kilku osobowy start-up z Warszawy. Wojciech Grześkowiak, który jest głównym założycielem i pomysłodawcą, rok temu rzucił pracę w korporacji aby całkowicie poświęcić się temu projektowi.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Kwit dopiero co wystartował. Przez pierwsze tygodnie usługa dostępna w wersji beta. Spotkaliśmy się z bardzo ciepłym przyjęciem. Już pierwszego dnia dokonano kilku zakupów. Naszym głównym celem jest obecnie zbieranie opinii, komentarzy i sugestii. Wiemy, że przed nami jeszcze długa droga, ale już dziś cieszymy się z tego co udało nam się osiągnąć.

Jakie są plany rozwoju?

Najbliższe tygodnie to intensywna promocja oraz zbieranie opinii. Chcemy aby Kwit był jak najbardziej dopasowany do naszych użytkowników. Pracujemy również nad poszerzeniem oferty mobile, dziś wspieramy jedynie platformę Android (smartfon+tablet), w przyszłości również iOS i WindowsPhone. Planujemy również uruchomienie drugiej usługi, tym razem skierowanej do klienta biznesowego: Kwit Analytics - monitoring rynku e-FMCG.