Branża:

edukacja

rozrywka

kultura i sztuka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

UpolujeBooka.pl

Czym jest Wasz projekt?

Projekt UpolujeBooka.pl jest odpowiedzią na potrzeby rynku ze szczególnym uwzględnieniem cen książek elektronicznych. Wielu właścicieli czytników nie kryje niezadowolenia z faktu, że e-booki - względem książek papierowych - są po prostu za drogie. UpolujeBooka.pl - porównywarka cen e-booków z największych polskich księgarni internetowych, oferuje możliwość śledzenia książek i otrzymania informacji kiedy książka będzie w promocji, tak aby nie tracić czasu na codzienne poszukiwania promocji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Głównym problemem jest to, że ciężko jest szukać e-booka, wiele księgarni ma wyłączność na wydawnictwo i nie znając szczegółów o książce musimy przedzierać się przez wiele księgarni w poszukiwaniu książki. UpolujeBooka.pl - to miejsce które rozwiązuje wiele problemów dotyczących polowania na promocyjne oferty książkowe, wystarczy zaznaczyć która książka nas interesuje a system sam będzie monitorował zmiany ceny i wyśle odpowiednią informacje na e-mail kiedy cena ulegnie obniżeniu. Dodatkowo możemy śledzić pojawiające się nowości z ulubionych kategorii bądź wybranych autorów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt jest kierowany do osób które już korzystają z ebooków i wiedzą, że promocje na ebooka potrafią sięgać nawet 90 % - przykład z 1 stycznia (ebookpoint.pl), gdzie książka która kosztuje 99 zł została przeceniona na 9,90 zł.

Kto stoi za projektem?

Projekt został stworzony przez Marcina Łukiańczyka, który w branży e-commerce działa już od przeszło 10 lat i doszedł do wniosku, że chciałby pomóc innym w polowaniu na promocje.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt ruszył w wersji beta 1 stycznia, w tej chwili przechodzi do fazy finalnej.

Jakie są plany rozwoju?

W chwili obecnej pracujemy nad dodatkowymi dużymi księgarniami, tak aby zwiększyć jeszcze bardziej ilość unikalnych ofert znajdujących się na stronie. Cały czas też pracujemy nad "szlifowaniem" oferty którą mamy w systemie, gdyż nie wszystkie pozycje zostały finalnie zweryfikowane przez redaktorów. Dalsze plany, to tak naprawdę też jest uwarunkowane tym, czego będą potrzebowali jeszcze użytkownicy.