Branża:

e-commerce

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

inny

Loopa

Czym jest Wasz projekt?

Loopa prezentuje całkiem nowy, graficzny sposób wyszukiwania danych, odchodzący od niewygodnej metody 10 000 000 stron z rezultatami, z których większość klientów i tak przegląda tylko pierwszą. Nowy mechanizm polega na ”braniu pod lupę” danych, które są interesujące dla każdego kupującego indywidualnie – ceny, jakości czy czasu do końca aukcji. Loopowanie zawężanych krok po kroku wyników według kolejno wybieranych kategorii, pozwala dotrzeć do wąskiego grona ofert, które są w pełni satysfakcjonujące. W efekcie, gdy szukamy danego przedmiotu, narzędzie rekomenduje nam jedynie kilka ofert spełn

Jaki problem rozwiązujecie?

Loopa.eu w unikalny sposób pomaga odnaleźć aukcje internetowe jedynie tych sklepów i sprzedawców, których opinie rynkowe są bardzo dobre. W przypadku serwisu Allegro.pl progiem wejścia na platformę jest 90% pozytywnych opinii za sprzedaż. Dzięki temu serwis jest dla klienta oszczędnością czasu, który musiałby poświęcić na wertowanie forów i opinii o sprzedawcach.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do wszystkich, którzy kupują na aukcjach internetowych i dla których cena nie jest jedynym kryterium zakupu ale zależy im na wysokiej jakości obsługi klienta i pewnych zakupach od najlepszych sprzedawców.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi firma Intellive, która została powołana by wprowadzać na rynek usług internetowych rozwiązania wspierające "podejmowanie mądrych decyzji". Aktualnie firma skupia się na rynku ecommerce ale ma również pomysły związane z innymi rynkami i obszarami życia.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest w fazie beta. Ciągle wprowadzane są nowej funkcjonalności oraz importowane kolejne aukcje. Tuż przed nami jest akcja marketingowa, z którą chcemy dotrzeć do klientów oraz sklepów, które działają na rynku ecommerce.

Jakie są plany rozwoju?

Do końca 2013 Q1 planujemy: zindeksować ok. 50% ofert z rynku aukcyjnego (obecnie mamy 2%). Będzie miało to olbrzymi wpływ na liczbę ofert możliwych do wyszukiwania. Ponadto planujemy również udostępnić statystyki z ocenami dla każdego obsługiwanego sklepu wraz z informacją o wszystkich loginach pod jakimi sklep sprzedaje. Równolegle będziemy rozwijać innowacyjny interfejs do wyszukiwania graficznego, dodając kolejne funkcjonalności ułatwiające podejmowanie decyzji zakupowych.