Branża:

produktywność

aplikacje

biznes i finanse

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

usługi premium

abonament

inny

LiveSpace CRM

Czym jest Wasz projekt?

Pierwsze kroki w sprzedaży masz już za sobą i czujesz teraz potrzebę przejścia na następny poziom? LiveSpace to aplikacja do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, przeznaczona dla firm szukających nie tylko niezawodnego narzędzia do wsparcia sprzedaży, ale także gotowych do wdrożenia pomysłów i dobrych praktyk. W odróżnieniu od większości systemów CRM, LiveSpace pomaga zespołom sprzedaży i obsługi klienta lepiej i mądrzej wykorzystać posiadane informacje m.in. do wsparcia procesu sprzedaży, prognozowania przychodów oraz motywowania i oceny pracowników.

Jaki problem rozwiązujecie?

Wiele firm ma problem ze znalezieniem odpowiedniego sposobu na skuteczne zarządzanie sprzedażą, co powoduje, że marnują wiele szans na pozyskanie nowych zleceń. LiveSpace pomaga zespołom sprzedażowym m.in. w: - segmentacji klienta na podstawie wielu cech - ocenie i motywacji pracowników (karta celów i wyników) - prawidłowym prognozowaniu sprzedaży - zwiększeniu produktywności. Dzięki LiveSpace firma będzie wiedziała, na których klientach należy się skupić, jakich przychodów może się spodziewać w przyszłości oraz jak sprawiedliwie oceniać i motywować handlowców.

Do kogo kierujecie swój projekt?

LiveSpace idealnie sprawdza się w firmach działających w B2B, które korzystały wcześniej z prostych CRM dla małych firm (np. Highrise) i chciałyby mieć narzędzie, które podpowie im jak efektywnie zarządzać sprzedażą. Często LiveSpace wybierany jest także przez firmy, które zorientowały się, że ich obecny CRM jest zbyt skomplikowany, przestarzały i zawiera mnóstwo funkcji, które bardziej przeszkadzają niż pomagają w codziennej pracy. I wreszcie, LiveSpace jest dla tych, którzy chcą przenieść swoją obecną sprzedaż na kolejny poziom i skorzystać ze sprawdzonej wiedzy.

Kto stoi za projektem?

Trzy kluczowe osoby stojące za LiveSpace to Michał Skurowski, Marcin Stańczak i Michał Szkodziński. Od lat związani są branżą interaktywną, w której zrealizowali setki projektów z zakresu marketingu, sprzedaży i technologii. Doświadczenie z tworzeniem przyjaznych interfejsów połączyli z praktyczną wiedzą o prowadzeniu biznesu i sprzedaży. W projekt zaangażowani byli także trenerzy sprzedaży, w tym Wojciech Herra, znany konsultant pomagający zwiększać efektywność sprzedażową w wielu znanych firmach. Podziękowania należą się także naszym klientom, którzy pomagają nam rozwijać produkt.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

LiveSpace osiągnął dojrzałość pozwalającą na oferowanie go klientom komercyjnym. Od stycznia tego roku pojawiła się nowa wersja aplikacji, nastawiona silnie na wsparcie sprzedaży. W dalszym ciągu LiveSpace jest intensywnie rozwijany, co prawdopodobnie nigdy się nie zmieni ze względu na nieustannie zmieniający się rynek i potrzeby naszych klientów. Nie publikujemy wyników finansowych, możemy jednak powiedzieć, że miało z nim do dziś styczność kilkaset firm, z czego część ciągle testuje aplikacje, a część już stała się naszymi zadowolonymi klientami :)

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy rozwijać LiveSpace konsekwentnie w kierunku wsparcia sprzedaży i obsługi klienta, a także w dalszym ciągu dzielić się wiedzą w zakresie najlepszych praktyk w tych dziedzinach. Ważnym punktem na mapie rozwoju są dla nas integracje z innymi aplikacjami, z których korzystają nasi klienci tak, by LiveSpace był dla nich uniwersalnym, kompletnym środowiskiem pracy. Najbliższe kamienie milowe związane są z wprowadzeniem LiveSpace na rynki anglojęzyczne.