Branża:

e-commerce

marketing i reklama

społeczność

lifestyle

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

QuickBack

Czym jest Wasz projekt?

QuickBack oferuje zabezpieczenia w postaci przywieszek i nalepek, które przymocowane do przedmiotów, umożliwiają łatwy kontakt z właścicielem przedmiotu (za pomocą smartfonu – skanując QR code, lub przez formularz na stronie internetowej). Zabezpieczenia QuickBack stanowią idealny (tani, a zarazem wartościowy dla klienta końcowego) nośnik reklamowy. W chwili obecnej zabezpieczenia te oferowane są przez sklepy Vobis oraz Biuro Podróży Almatur.

Jaki problem rozwiązujecie?

QuickBack rozwiązuje problem osób, którym zdarza się gubić najróżniejsze przedmioty, od kluczy czy portfeli na sprzęcie elektronicznym kończąc. Przytwierdzając zabezpieczenie (zawieszkę lub nalepkę) do swoich przedmiotów codziennego użytku, dajemy szanse znalazcy na łatwy kontakt z nami (pozostając wciąż anonimowi, co w przypadku kluczy ma ogromne znaczenie). Zabezpieczenia QuickBack są również idealnym nośnikiem reklamowym, dzięki dużej wartości dla klienta końcowego, logo reklamodawcy będzie podróżowało wraz z jego klientami.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest głównie firm chcących nawiązać trwałe relacje z klientami, dając im coś wartościowego. W chwili obecnej skupiamy się na producentach/sprzedawcach sprzętu elektronicznego i galanterii turystycznej, hotelach oraz agencjach reklamowych oferujących gadżety reklamowe. Oczywiście klient indywidualny również może dokonać zakupu zabezpieczeń na naszej stronie.

Kto stoi za projektem?

Projekt kierowany jest przez Jakuba Brodeckiego, założyciela i Prezesa Zarządu spółki, który posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu. Współzałożycielem jest Anna Brodecka – główna księgowa, posiadająca wieloletnie doświadczenie na stanowiskach finansowych, w największym banku w Polsce, jak również w międzynarodowej firmie. Na początku 2013 dołączył do zespołu Dariusz Porowski - odpowiedzialny za stronę techniczną serwisu oraz ekspansje na rynek amerykański. Posiada on wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów Microsoft, posiada prestiżowy tytuł MVP.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Na rynku jest w tej chwili ponad 20.000 zabezpieczeń QuickBack. Obecnie zabezpieczenia QuickBack oferowane są przez biuro podróży Almatur oraz dystrybuowane przez sieć sklepów komputerowych Vobis. W najbliższym czasie będą również rozdawane podczas kilku konferencji i targów przez kolejnych naszych klientów.

Jakie są plany rozwoju?

W najbliższym czasie liczymy na pozyskanie dodatkowych środków finansowych, które zamierzamy przeznaczyć na rozwój aplikacji, większe akcje promocyjne oraz ekspansje na rynki Europy Zachodniej. Jeszcze w tym roku planujemy otworzyć biuro w Dolinie Krzemowej i na miejscu poszukiwać partnerów na rynek amerykański