Branża:

aplikacje

zakupy grupowe

e-commerce

lifestyle

płatności i rozliczenia

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

Organizuje

Czym jest Wasz projekt?

Organizu.je to narzędzie, które ma usprawnić proces organizacji wieczoru panieńskiego. Przygotowaliśmy 6 najpopularniejszych pytań: lokalizacja wieczoru, termin, atrakcje, prezent, strój oraz budżet. Zadanie organizatorki sprowadza się do wprowadzenia propozycji i wysłania zaproszeń do wybranych osób (zaproszenie to unikalny link). Potem pozostaje już tylko wybrać zwycięskie propozycje. W trakcie przebiegu organizacji wszyscy uczestnicy mogą porozumiewać się grupowo przy użyciu wygodnego komunikatora. Dodatkowy atut to możliwość monitorowania zbiórki pieniędzy.

Jaki problem rozwiązujecie?

Powszechnie wiadomo jak trudna jest rola organizatora. Wyobraźmy sobie wieczór panieński. Co ma zrobić świadkowa w momencie gdy musi przygotować ciekawy wieczór dla panny młodej i gości? Główny problem to fakt, że osoby te nie znają się między sobą, a bardzo często wielu z nich nie zna nawet sama organizatorka. Ustalenie czegokolwiek w takim otoczeniu graniczy z cudem. Dlatego organizu.je stawia nacisk na uproszczenie całego procesu organizowania takiego eventu i ułatwienia życia organizatorce. Koniec z chaosem komunikacyjnym. Organizacja wieczoru przez organizu.je to przyjemność.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Na początku skupiamy się w 100% na targecie wieczorów panieńskich, czyli prawdopodobnie świadkowych które z racji tego wyróżnienia muszą przygotować niezapomnianą imprezę. Następne etapy przewidują poszerzenie targetu. Zawsze będą to organizatorzy eventów, gdzie kluczowe jest by zaproszeni goście mieli wpływ na finalny wygląd wydarzenia.

Kto stoi za projektem?

Marcin Racino, założyciel ankietka.pl oraz okosystem.pl

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis wystartował 10 czerwca 2013. Po tygodniu przeprowadzana jest organizacja 5 wieczorów panieńskich.

Jakie są plany rozwoju?

Zamierzamy sukcesywnie rozbudowywać bazę możliwych do przeprowadzenia eventów. W następnej kolejności są: wieczory kawalerskie, a gdy tylko skończy się sezon ślubów planujemy skupić się na organizacji innych imprezowych eventów takich jak: imprezy niespodzianki, wypady integracyjne, spotkania po latach, wakacyjne wyjazdy. Monetyzacja projektu ma opierać się na sugerowaniu uczestnikom eventu typowych dla tego wydarzenia produktów czy usług (w przypadku panieńskich będą to np. rezerwacje miejsc w restauracji, klubie nocnym czy wynajem limuzyny).