Branża:

edukacja

kariera i rekrutacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Tests4job

Czym jest Wasz projekt?

Tests4job to innowacyjny serwis, oferujący testy rekrutacyjne. Na stronie www.tests4job.pl oferujemy dostęp do 3 grup testów: logicznych, analitycznych oraz werbalnych. Każda grupa to 8 testów, po 15 pytań każdy, co daje aż 360 zadań do rozwiązania. Wskazówki dołączone do klucza odpowiedzi pozwolą poznać „haczyki” jakie są stosowane w tego typu pytaniach i wytłumaczą, jak sobie z nimi radzić. Dodatkowo każdy zalogowany użytkownik ma możliwość stałego podglądu swoich wyników, co pozwala na analizowanie naszych postępów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Obecnie rynek pracy jest bardzo wymagający a procesy rekrutacyjne wyjątkowo skomplikowane. Przedsiębiorstwa na całym świecie stosują testy kompetencji, aby dokonać selekcji kandydatów już na wstępie procesu rekrutacyjnego. Tego typu zadania są wyjątkowo problematyczne, ponieważ większość z nas spotyka się z nimi po raz pierwszy w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. System edukacji nie wyćwiczył w nas takich umiejętności, jak czytanie ze zrozumieniem czy analizowanie danych. Dzięki platformie użytkownik może zapoznać się z zadaniami, jakie może napotkać podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Naszą grupą docelową są zarówno studenci i absolwenci, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki na rynku pracy, oraz osoby dorosłe, które nie są zaznajomione z panującymi trendami w branży HR. Tests4job ma na celu przygotować kandydatów do testów rekrutacyjnych, co przybliży ich do zdobycia wymarzonej pracy.

Kto stoi za projektem?

Za projekt odpowiedzialny jest Piotr Marciniak we współpracy z firmą Ideazone.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Niedawno uruchomiliśmy publiczną wersję projektu, wdrażając wszystkie planowane funkcje. Aktualnie poszukujemy partnerów, którzy pomogą nam w wypromowaniu serwisu.

Jakie są plany rozwoju?

Serwis Tests4job jest w trzech wersjach językowych, dlatego planujemy wypromować go również na rynku anglojęzycznym i hiszpańskojęzycznym. W najbliższym czasie będzie można również zakupić aplikacje mobilną dostępną na Apple Store.