Branża:

e-commerce

marketing i reklama

społeczność

transport i komunikacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

biletplus

Czym jest Wasz projekt?

To nowoczesny program rabatowo-lojalnościowy, który został stworzony specjalnie dla wszystkich mieszkańców Miasta Stołecznego Warszawy korzystających z komunikacji miejskiej! Korzystasz z warszawskiej komunikacji miejskiej? Robisz zakupy w sieci? Jeżeli tak, to możesz oszczędzać. Zniżka na zakupy na Allegro, rabat na wszystkie artykuły w sklepach RTV EURO AGD, Saturn czy Media Markt oraz tańsze wakacje u takich operatorów jak TUI, wakacje.pl i travelplanet.pl, a także dodatkowe upusty na zakupy w Empiku, Smyku, C&A czy Orsay - to tylko niektóre z ofert dostępnych w ponad 500 sklepach!

Jaki problem rozwiązujecie?

Bilet Plus to system bonusowy dopięty do Warszawskiej Karty Miejskiej. To niejako odpowiedź na rosnące ceny biletów. Dzięki rejestracji w systemie jego użytkownik zyskuje dostęp do ponad 500 sklepów i punktów usługowych. W ten sposób można mieć poczucie, że Bilet Plus kompensuje nieco podwyżki cen biletów.Wszyscy korzystamy z komunikacji miejskiej – jadąc do szkoły, na uczelnie, spotkanie czy po prostu w drodze do pracy. Jest to jeden z podstawowych wydatków w każdym budżecie domowym. Kolejnym są zakupy - stąd też hasło: Masz bilet? Masz zniżki!

Do kogo kierujecie swój projekt?

Program jest skierowany dla wszystkich użytkowników komunikacji miejskiej. Warszawiakom trudno jest zaakceptować podwyżki cen biletów – dlatego głównym założeniem programu jest jego dostępność dla wszystkich użytkowników komunikacji miejskiej i możliwość realnego oszczędzania na codziennych zakupach. Udział w programie z założenia miał być realnym benefitem dla wszystkich osób korzystających z komunikacji miejskiej, który pozwoli na oszczędności, jeżeli nie bezpośrednio na biletach, to na codziennych zakupach w sklepach internetowych.

Kto stoi za projektem?

Pomysł zrodził się w głowie Jana Sikory, który z pasją zaprojektował i stworzył portal po czym szybko skrzynkął zespół dzięki czemu udało mu się go rozwinąć. W skład zespołu biletplus wchodzą młodzi, energiczni i ambitni pasjonaci e-marketingu i e-commerce oraz innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w tej branży, którzy zdobywali doświadczenie zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Zdobytą wiedzę i znajomość specyfiki działalności branży wykorzystują, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich użytkowników. Właścicielem i operatorem portalu jest VANGO Sp. z o.o.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Od lutego projekt zebrał już 5 tys. użytkowników, którzy zaoszczędzili razem 170 tysięcy złotych. Natomiast jest to cały czas dla nas początek. Bacznie przyglądamy się oczekiwaniom naszych użytkowników starając się sprostać ich oczekiwaniom. Realizujemy nasz plan i założenia o najwyższe standardy z każdej kolejnej transakcji zrealizowanej przez naszych użytkowników jakby była pierwszą.

Jakie są plany rozwoju?

Możliwości jest wiele, potrzeb jeszcze więcej, a sky is the limit! Staramy się wybierać kierunek wytyczany nam przez potrzeby naszych użytkowników. Dziś jesteśmy w Warszawie, niemniej - zgłosiło się już do nas klika miast z prośbą o podłączenie ich do portalu biletplus. Nie jest też tajemnicą, że dzięki naszym kontaktom zdobytym zagranicą rozmawiamy z Londynem jak i Paryżem.