Branża:

aplikacje

e-commerce

prawo i przepisy

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

inny

Segido

Czym jest Wasz projekt?

Segido.pl to aplikacja webowa, która zapewnia automatyczną obsługę prawną dla sklepów internetowych w zakresie badania regulaminów pod kątem występowania klauzul niedozwolonych (abuzywnych) i tworzenia regulaminów oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie danych osobowych i jej aktów wykonawczych (audyt, opracowanie wymaganej przez prawo dokumentacji, przygotowanie wniosków do GIODO).

Jaki problem rozwiązujecie?

Segido.pl zapewnia obsługę prawną (ochrona danych osobowych, sprzedaż przez Internet) właścicielom sklepów internetowych. Funkcjonuje w dwóch modułach. Pierwszy z nich to "Ochrona danych osobowych", służący do spełniania wymogów ustawy o ochronie danych osobowych. Drugi moduł to "Klauzule niedozwolone", którego celem jest pomaganie przedsiębiorcom prowadzącym sklep internetowy w byciu zgodnym z przepisami regulującymi e-handel (sprawdzenie regulaminu pod kątem występowania klauzul abuzywnych, możliwość wygenerowania poprawnego regulaminu, e-learning objaśniający zawiłości przepisów).

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz projekt kierujemy do właścicieli sklepów internetowych oraz tych wszystkich firm, które dopiero myślą o przeniesieniu swojego biznesu do Internetu, by właśnie w ten sposób prowadzić sprzedaż i chcieliby mieć pewność, że spełnią wszystkie wymogi prawa związanego z e-handlem.

Kto stoi za projektem?

Właścicielem Segido.pl jest spółka Techsecure, której 100% udziałowcem jest iSecure Sp. z o.o., a więc firma od lat zajmująca się tradycyjnym doradztwem w zakresie ochrony danych osobowych, wsparciem prawnym dla e-biznesu oraz działalnością szkoleniową.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Pod koniec marca 2013r. uruchomiliśmy darmowe usługi polegające na możliwości przeprowadzenia podstawowego audytu ochrony danych osobowych i możliwości sprawdzenia regulaminu sklepu internetowego pod kątem występowania klauzul abuzywnych. We wrześniu 2013r. startuje już pełna wersja serwisu, wraz z usługami abonamentowymi. Projekt nie jest jeszcze mocno reklamowany z uwagi na to, że dopiero kończymy prace nad ww. usługami płatnymi. Obecnie (koniec sierpnia 2013r.) mamy ok. 100 zarejestrowanych kont i ok. 200 adresów e-mail od osób, które czekają na informacje o starcie usług płatnych.

Jakie są plany rozwoju?

W tym momencie naszym priorytetem jest dokończenie usług płatnych i ich komercyjne uruchomienie. Chcemy to zrobić we wrześniu 2013r. Wtedy też mamy zamiar zintensyfikować działania marketingowe, począwszy od udziału w V Targach eHandlu, gdzie mamy nadzieję pozyskać zarówno klientów jak i partnerów. I właśnie, druga rzecz na jakiej chcemy się skupić, to pozyskanie do współpracy partnerów, dla których Segido.pl mogłoby być usługą komplementarną, a z kolei ich usługi mogłyby uzupełnić naszą ofertę.