Branża:

gastronomia

marketing i reklama

społeczność

turystyka

lifestyle

rozrywka

kultura i sztuka

sport

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

elomaps

Czym jest Wasz projekt?

Portal mapowy, w którym użytkownicy sami tworzą informację o obiektach. Najbardziej zależy nam na odnajdywaniu lokalnych atrakcji, tych o których wiedzą tylko lokalni bywalcy. Ciekawych miejsc, które można odwiedzić w wolny weekend. Tych znanych, popularnych i mniej znanych. Użytkownicy dodają swoje ulubione miejsca, załączają zdjęcie, umieszczają krótką notkę. Dzięki temu mogą innym użytkownikom przekazać informację o miejscu wartym odwiedzenia.

Jaki problem rozwiązujecie?

Chcemy rozwiązywać kilka problemów związanych szukaniem i odnajdywaniem ciekawych miejsc. Po pierwsze, wszystkie obiekty są geolokalizowane na mapach google, dzięki czemu można je łatwo zlokalizować. Po drugie, użytkownicy tworzą całą treść, dzięki temu dajemy szansę odnaleźć ciekawe, mało znane miejsca. Po trzecie, oceniamy obiekty by wyłonić te najlepsze. Po czwarte, stawiamy na zwięzłą informację, krotki opis, zdjęcia, linki do dodatkowych informacji, tak by maksymalnie szybko przekazać informację użytkownikowi.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt kierujemy do wszystkich użytkowników internetu poszukujących informacji o miejscach, obiektach związanych z zabytkami, historią, atrakcjami, gastronomią, rozrywką, sportem oraz sposobami spędzania wolnego czasu. A także (może przede wszystkim) dla użytkowników, którzy chcieliby się podzielić informacją o swoim ulubionym miejscu, swoimi zdjęciami, pomysłami, przemyśleniami i wrażeniami.

Kto stoi za projektem?

Grzegorz Sanik, Krzysztof Sikorski i Patryk Prokopowicz

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie elomaps uruchomiony jest tylko jako aplikacja webowa. Premiera serwisu nastąpiła ponad miesiąc temu. Przez ten czas zostało już dodanych blisko 600 obiektów, oraz założonych 500 kont użytkowników. Dodanych zostało także setki zdjęć różnych obiektów.

Jakie są plany rozwoju?

W następnych krokach planujemy uruchomienie natywnej aplikacji na urządzenia mobilne. Zamierzamy także rozpocząć komercjalizację serwisu, wprowadzając odpłatną możliwości promowania i wyróżnienia swoich obiektów dla klientów biznesowych i instytucjonalnych.