Branża:

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

AdPub

Czym jest Wasz projekt?

AdPub. to innowacyjny serwis pozwalający na samodzielną publikację artykułów (np. o produktach, PR, reklamowych, zaproszeń czy opisów sukcesów) na stronach Wydawców. Pełna kontrola nad wyglądem artykułu oraz łatwy wybór miejsc docelowych skojarzonych z tematem pozwolą w szybki i prosty sposób skutecznie przekazać ważne informacje. Wydawcy w prosty sposób mogą samodzielnie dodać stronę, ustalić szereg opcji m.in. wygląd widgetu. Wzbogacą też stronę o interesujące treści, które pozwolą zatrzymać odbiorcę dłużej (publikacja nie jest przekierowaniem).

Jaki problem rozwiązujecie?

Internet jest obecnie zapchany agresywnymi reklamami – odbiorcy są nimi zmęczeni lub ich nie zauważają. AdPub. ma na celu wprowadzenie nowej jakości w działaniach reklamowych, poprzez ustandaryzowaną sieć publikacji i marketing treści. Artykuł poza obrazem przekazuje więcej niż link czy banner, a odpowiednio dobrany do grupy docelowej z pewnością jest w stanie dłużej zainteresować odbiorców. Content is king!

Do kogo kierujecie swój projekt?

Sieć AdPub. jest nowoczesnym i ważnym kanałem dotarcia do wybranych odbiorców – ważnym nie tylko dla Agencji PR czy marketerów nowych produktów, ale dla każdego kto pragnie podzielić się z odbiorcami czymś bardziej treściwym niż zwykły banner, button czy link opisowy.

Kto stoi za projektem?

Zespół Agencji Reklamowej QA działającej od 2004 roku w Poznaniu / http://www.qa.com.pl

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Startup jest po fazie testów i funkcjonuje już w pełni w internecie od końca sierpnia 2013 r. Powoli też już rejestrują się pierwsi Wydawcy.

Jakie są plany rozwoju?

Przede wszystkim pozyskanie prestiżowych Wydawców o szerokim zasięgu. Cały czas też pracujemy nad wersją AdPub. przeznaczoną na rynki poza Polską.