Branża:

społeczność

motoryzacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

usługi premium

Carsi.PL

Czym jest Wasz projekt?

Carsi.PL to nowy, internetowy serwis społecznościowy dla zmotoryzowanych. Jest miejscem spotkań pasjonatów, dla których samochód lub motocykl jest czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji. Fani motoryzacji łączą się w serwisie za pomocą unikalnych numerów tablic rejestracyjnych swoich pojazdów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Serwis umożliwia dotarcie do starych i nowych znajomych, którzy dzielą tę samą, motoryzacyjną pasję. Nie trzeba posiadać pojazdu na własność, aby zarejestrować się w serwisie. Wystarczy być jego współwłaścicielem lub użytkownikiem. Znajomych o podobnych zainteresowaniach, którzy korzystają z pojazdów tej samej marki lub zamieszkują określony region, można łączyć w fan kluby. Co tydzień Carsi.PL proponują swoim użytkownikom wyjątkowe rabaty od producentów i usługodawców działających w branży motoryzacyjnej. W serwisie znaleźć można ponadto bezpłatną moto giełdę, kalendarium i wewnętrzną pocztę

Do kogo kierujecie swój projekt?

Carsi.PL to serwis świadomego wyboru. Nie powstał, aby zaspokoić oczekiwania wszystkich internautów, ale głównie tych zmotoryzowanych. Pod jednym adresem znaleźć mogą oni teraz swoich znajomych, kontaktować się z nimi i dzielić interesującymi treściami, dołączyć do ulubionego fan klubu, zamieścić ogłoszenie w bezpłatnej moto giełdzie lub nabyć produkty motoryzacyjne w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Core target stanowią mężczyźni, w wieku od 17 do 44 lat.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą i twórcą projektu jest Tomasz Plata, do niedawna Szef Działu Online w TVN, twórca takich projektów jak m.in. usługi TVN Player oraz serwisu Kulinarni.pl. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w pracy dla mediów począwszy od stacji radiowych przez telewizję po projekty online’owe. Z serwisem współpracują dedykowani mu programiści, handlowcy oraz product manager. Zespół liczy 6 osób.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt zadebiutował na rynku 21 listopada br. W ciągu kilku pierwszych dni pozyskał kilkuset zarejestrowanych Carsów. Blisko 4 tys. unikalnych użytkowników odwiedzających serwis wygenerowało na nim ponad 20 tysięcy odsłon. W serwisie opublikowano już trzy „Oferty tygodnia”. Na swoją emisję czeka kilkanaście kolejnych promocji przygotowanych we współpracy z najlepszymi na rynku firmami z branży motoryzacyjnej.

Jakie są plany rozwoju?

Kolejnym etapem rozwoju będzie mobilna aplikacja, która umożliwiać będzie m.in.: komunikowanie się ze znajomymi Carsami, skanowanie tablic rejestracyjnych, co pozwoli na dołączanie nowych znajomych i poznawanie się z nimi, prezentowanie elektronicznych kuponów rabatowych w miejscach realizacji promocji organizowanych przy udziale partnerów serwisu.