Branża:

marketing i reklama

turystyka

transport i komunikacja

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

reklama

abonament

Świat konferencji i eventów

Czym jest Wasz projekt?

ŚWIAT KONFERENCJI I EVENTÓW to nowoczesna wyszukiwarka obiektów konferencyjnych, obiektów bankietowych i eventowych, agencji eventowych (począwszy od firm zajmujących się team buildingiem, poprzez firmy zajmujące się nagłośnieniem, oświetleniem, wynajmem i budową scen po firmy zajmujące się scenografią czy dekoracją), firm cateringowych i transportowych. ŚWIAT KONFERENCJI I EVENTÓW to portal organizatorów konferencji i eventów, którzy w łatwy i szybki sposób mogą wyszukać obiekty i firmy spełniające ich oczekiwania.

Jaki problem rozwiązujecie?

ŚWIAT KONFERENCJI I EVENTÓW skupia się na wyszukiwarce i mapie Google. Wyniki wyszukiwania nie są pokazywane w postaci katalogu (chociaż taka funkcja też jest dostępna) tylko na mapie. Takie przedstawienie wyników jest nowością w branży i jest sporym ułatwieniem dla event managerów poszukujących obiektów lub firm w określonej lokalizacji. Dodatkowo portal będzie dostępny w dwóch językach obcych - angielskim i niemieckim, ponieważ zależy nam żeby nasi klienci mogli pozyskiwać również klientów zagranicznych.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt ze względu na treść w nim zawartą skierowany jest do event managerów, pracowników agencji reklamowych i eventowych, pracowników działów marketingu i HR odpowiedzialnych za organizację szkoleń, konferencji, spotkań integracyjnych czy bankietów, pracowników firm szkoleniowych a także osób prywatnych szukających np. sali bankietowej na wesele. Jeśli chodzi o klientów portalu to do tej grupy zaliczamy obiekty konferencyjne, bankietowe oraz firmy eventowe, cateringowe i transportowe.

Kto stoi za projektem?

Pomysł budowy portalu i jego obecna forma jest wypadkową doświadczeń osoby zarządzającej promocją i marketingiem 4-gwiazdkowego obiektu konferencyjno-eventowego oraz osoby kreującej i realizującej różne eventy ze strony agencji reklamowej. Różne doświadczenia zawodowe w połączeniu ze wspólnym zamiłowaniem do designu, hotelarstwa, estetyki i funkcjonalności spowodowały powstanie ŚWIATA KONFERENCJI I EVENTÓW.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt na dzień dzisiejszy jest w 70% gotowy. Obecnie pracujemy jeszcze nad spersonalizowaniem mapy, przetłumaczeniem portalu na dwa języki obce - angielski i niemiecki, dopracowaniem funkcji, które jeszcze nie działają np. zapisanie się do newslettera czy rejestrowanie użytkowników portalu, którzy chcieliby korzystać z dodatkowych funkcji dostępnych tylko dla użytkowników zarejestrowanych (np. możliwość wysyłania zapytań ofertowych bezpośrednio z portalu).

Jakie są plany rozwoju?

Zależy nam przede wszystkim na stworzeniu jak najbogatszej bazy obiektów i firm żeby stać się najbardziej użytecznym narzędziem tego typu na rynku. Jeśli portal będzie dobrze się rozwijał to może stworzymy z niego międzynarodowe narzędzie do organizacji konferencji i eventów w całej Europie. Jednak są to plany na przyszłość. Póki co skupiamy się na polskim rynku.