Branża:

e-commerce

lifestyle

zdrowie i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Supplite

Czym jest Wasz projekt?

W pierwszym etapie działalności oferta sklepu będzie skupiała w sobie następujące grupy produktów: soczewki kontaktowe oraz artykuły do ich pielęgnacji, produkty kosmetyczne oraz witaminy i suplementy diety. Są to produkty używane przez miliony Polaków każdego dnia, których zakup realizuje się min. raz w miesiącu lub gromadzi większe zapasy na dłuższy czas. Supplite będzie dostarczał co miesiąc określony przez klienta zestaw produktów pod wskazany adres, w obranej formie przesyłki.

Jaki problem rozwiązujecie?

Nasz serwis dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią swój czas i wygodę zakupów. Supplite to idealne rozwiązanie dla osób zapracowanych, zabieganych, zapominalskich i po prostu wygodnych. Dzięki Supplite nasi klienci będą zawsze zaopatrzeni w niezbędne produkty do codziennej pielęgnacji, soczewki kontaktowe czy witaminy. Supplite wprowadza porządek w sferę, którą dotychczas cechował chaos.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Supplite to serwis przeznaczonym dla każdego użytkownika internetu, niezależnie od płci czy miejsca zamieszkania. Charakterystyka typowego klienta to osoba pomiędzy 25 a 45 rokiem życia z wykształceniem min. średnim lub technicznym. Szacujemy, iż większość naszych użytkowników będzie mieszkańcami większych miast lub ościennych miejscowości. Minimalne dochody miesięczne takiej osoby to 2500 zł netto. Główną grupą docelową będą osoby pomiędzy 30 a 40 rokiem życia, intensywnie pracujące zawodowo, mające założone rodziny i cierpiące na chroniczny brak czasu.

Kto stoi za projektem?

Olga Banaś jest właścicielem firmy, odpowiada za budowę asortymentu Supplite oraz działania administracyjne. Józef Banaś pełni funkcję General Managera. Zajmuje się obsługą bieżącą serwisu, budowaniem oferty, obsługą wysyłki i kontrolą systemu. Joanna Pańków- Banaś jest specjalistką ds. marketingu. Jest odpowiedzialna m.in. za prowadzenie fan page'a na facebooku, kontakt i współpracę z agencjami marketingowymi. Odpowiada również za kreację reklamy i wizerunku Supplite.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Supplite działa w ramach wersji BETA. Aktualnie jesteśmy zajęci dopracowaniem detali serwisu od strony technicznej i wizerunkowej. W przeciągu najbliższych 10 dni rozpoczniemy działania na wersji 1.0. Ponieważ dotychczas nie działaliśmy marketingowo, nie odnotowaliśmy dotychczas żadnych wyników sprzedażowych.

Jakie są plany rozwoju?

Najbliższych 12 miesięcy działalności będzie kluczowe dla Supplite. W tym czasie musimy zrealizować efektywne akcje promocyjne, które pozwolą nam osiągnąć pierwszy cel, jaki przed sobą postawiliśmy – 5000 stałych użytkowników do końca 2014 roku. W tym celu musimy przetestować praktycznie wszystkie dostępne kanały promocji, zarówno internetowej jak i tradycyjnej i po dokładnej analizie wybrać najbardziej efektywne formy marketingu. W tym okresie zbudujemy stałą sieć afiliacyjną wokół Supplite, dzięki której będziemy mogli efektywnie pozyskiwać leady.