Branża:

zdrowie i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

usługi premium

pośrednictwo

abonament

LadyTime

Czym jest Wasz projekt?

LadyTime.pl pomoże Ci znaleźć dobrego fryzjera, kosmetyczkę lub innego specjalistę z branży uroda i pielęgnacja w najbliższej okolicy. Podstawową funkcjonalnością użytkownika jest możliwość umówienia wizyty online, np. nawet wtedy kiedy salon jest zamknięty. Z punktu widzenie biznesu, jesteśmy rozwiązaniem, które pozwala pozyskiwać nowych klientów oraz budować lojalność wśród obecnych. Dzięki dynamicznym kalendarzom salony mogą przeceniać mało popularne godziny i sprzedawać usługi w bardzo atrakcyjnych dla użytkowników cenach.

Jaki problem rozwiązujecie?

Aby znaleźć dobrego fryzjera, najczęściej pytasz o radę znajomych. W chwili obecnej nie ma jednego miejsca w sieci gdzie mógłbyś znaleźć prawdziwe informacje na temat salonu i jednocześnie zarezerwować wizytę online 24/7. Wyszukiwarka serwisu pozwala na odnalezienie w prosty sposób interesujących Cię zabiegów, które możesz porównać pod względem ceny, ale też lokalizacji gdzie jest wykonywany i opinii innych użytkowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

LadyTime.pl jest platformą, która łączy dwie grupy odbiorców. Z jednej strony jest to serwis dla kobiet oraz mężczyzn dbających o swój wygląd. Z drugiej strony, projekt skierowany jest bezpośrednio do właścicieli salonów i profesjonalistów z tej branży, którzy mogą zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu.

Kto stoi za projektem?

Twórcami projektu są dwie osoby, Marcin Niewitecki i Przemysław Jurek posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu i sprzedaży rozwiązań reklamowo-marketingowych dla małego i średniego biznesu w Polsce. Swoje doświadczenie zdobyli pracując w agencjach reklamowych i branży yellowpages.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

W chwili obecnej LadyTime.pl posiada w pełni działający serwis i strukturę firmy. Rozpoczęliśmy aktywną sprzedaż i mamy pierwszych klientów. Przez najbliższe miesiące będziemy również kłaść duży nacisk na marketing serwisu.

Jakie są plany rozwoju?

Nieustannie powiększamy liczbę salonów w serwisie. Na tę chwilę jesteśmy obecni w 29 największych miastach w Polsce. Do końca roku chcemy być obecni w całej Polsce.