Branża:

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

Klinika Reputacji

Czym jest Wasz projekt?

Klinika Reputacji to firma oferująca wsparcie dla przedsiębiorców i osób fizycznych w zakresie usuwania niezgodnych z prawem treści z Internetu oraz niwelowania ich późniejszych skutków. Klinikę Reputacji w walce z hejtingiem wyróżnia połączenie unikalnych działań z zakresu detektywistyki, prawa, IT oraz marketingu.

Jaki problem rozwiązujecie?

Klinika Reputacji jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie biznesu na walkę z szeroko rozumianym hejtingiem w sieci. Walczymy z łamaniem prawa związanym z naruszeniem dóbr osobistych, nieuczciwą konkurencją i naruszaniem tajemnicy przedsiębiorstw. Jeżeli ktoś został bezpodstawnie oczerniony w sieci, to właśnie my pomożemy mu zneutralizować wpisy, a także w miarę możliwości dotrzeć do źródła, czyli do osoby, która dokonała wpisu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest do firm i osób fizycznych, których reputacja została lub może być w przyszłości nadszarpnięta przez działania niezgodne z prawem lub wynikające z nieetycznych działań konkurencji.

Kto stoi za projektem?

Autorem i współwłaścicielem projektu jest Business Security Agency – agencja detektywistycznego wywiadu gospodarczego. BSA jest jednym z liderów rynku detektywistycznego w zakresie usług biznesowych w Polsce. Klinika Reputacji to efekt zebranego doświadczenia i obserwacji potrzeb firm z jakimi dotychczas współpracowało BSA.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt po wejściu na rynek niecały rok temu spotkał się z dużym zainteresowaniem. W tym niedługim czasie zdążyliśmy wypracować sobie grupę stałych klientów. Udało się również poszerzyć grupę partnerów w celu intensyfikacji prowadzonych działań oraz powiększyć grono naszego biura.

Jakie są plany rozwoju?

W głównej mierze skupimy się na działaniach marketingowych. Chcielibyśmy stopniowo poszerzać zakres usług w naszej ofercie, a tym samym powiększyć zespół o nowych pracowników. Kładziemy również nacisk na zwiększanie świadomości z zagrożeń jakie niesie za sobą zjawisko hejtingu. Naszym celem jest promocja dyskusji i edukacja przedsiębiorców dotycząca ochrony dóbr osobistych w sieci.