Branża:

gastronomia

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Obiadujemy.pl

Branża: gastronomia

Finansowanie: własne

Model: freemium

Adres: www.obiadujemy.pl



Czym jest Wasz projekt?

Obiadujemy.pl powstało z potrzeby chwili. Na co dzień spotykamy liczne grono mam, które borykają się z problemem "co ugotować na obiad?" Można przecież na szybko przygotować zupę z proszku albo zaserwować swojej rodzinie makaron fix, ale przecież nie o to chodzi. Obiadujemy.pl przygotowuje przepisy na smaczne, a przede wszystkim zdrowe obiady dla całej rodziny. To serwis dla każdego, kto nie ma czasu i ochoty na wyszukiwanie przepisów w sieci i codzienne robienie zakupów. Obiadujemy.pl robi wszystko, żeby dać każdej zapracowanej mamie dodatkową godzinę w ciągu dnia.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem "co dziś na obiad?", proponując przepisy na zdrowe i smaczne dania przyrządzane w krótkim czasie. Użytkownicy serwisu, po wykupieniu abonamentu, otrzymują raz w tygodniu na swoje Konto Klienta 7 nowych przepisów na obiad wraz z listą zakupów na cały tydzień. Każdy klient wybiera menu, według swoich preferencji żywieniowych (aktualnie na stronie dostępne jest menu szybkie obiady, menu paleo oraz menu bezglutenowe) oraz czas trwania abonamentu (1 miesiąc, 3 lub 6 miesięcy).

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz projekt skierowany jest do kobiet, przede wszystkim mam, w wieku 25-38 lat, które zajmują się codziennym przyrządzaniem posiłków i dbają o zdrowie swojej rodziny. Każda mama znajdzie tu proste przepisy, więc nawet jeśli nie jest kulinarnym specjalistą, przyrządzanie dań, które proponujemy, nie sprawi jej trudności.

Kto stoi za projektem?

Nasz zespół to obecnie dwie osoby. Jedna z nich zajmuje się kwestiami technicznymi na stronie (i nie tylko), druga natomiast, pełnoetatowa mama, pisze teksty na blog firmowy i przygotowuje przepisy, a także dba o kwestie związane z marketingiem.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest obecnie ukończony, tzn. strona jest już uruchomiona i sprawnie funkcjonuje od początku sierpnia. Jesteśmy aktualnie na etapie rozpoczynania działań marketingowych, mających na celu wypromowanie serwisu i oczywiście pozyskanie klientów. Chętnie podejmiemy również współpracę z partnerami zainteresowanymi naszym projektem.

Jakie są plany rozwoju?

Nasza strona będzie się sukcesywnie rozwijać w kierunku większej liczby dostępnych menu (wkrótce dodane zostanie menu wegetariańskie, śródziemnomorskie, przepisy okolicznościowe). Chcemy także wprowadzić menu śniadaniowe i lunchowe. Wraz z rozwojem serwisu planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej, która ułatwi klientom robienie zakupów. W przyszłości mamy zamiar wprowadzić do naszego serwisu możliwość bezpośredniego kupowania produktów, potrzebnych do przygotowania naszych przepisów, w sklepach internetowych.