Branża:

e-commerce

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

Model biznesowy:

inny

FreshInfo.pl

Czym jest Wasz projekt?

FreshInfo.pl platforma dostarczająca bazy danych o firmach (nazwa, adres, forma prawna, PKD, email, telefon) w szybki i wygodny sposób. Od Panoramy Firm czy PKT.pl odróżnia nas wygodniejszy i szybszy proces zakupowy baz danych - cała transakcja przebiega online.

Jaki problem rozwiązujecie?

Pomagamy firmom dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców biznesowych poprzez dostarczenie dedykowanej bazy marketingowej B2B. Nie wymagamy minimalnej wartości zamówienia, a gotową bazę można uzyskać w ciągu 10 minut bez kontaktu z osobami trzecimi. Szerokie kryteria wyboru pozwalają samodzielnie dopasować bazę w prosty i szybki sposób.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do małych i średnich firm, zainteresowanych kupnem niewielkich baz. Firm dokładnie wiedzących jakiej do jakiej grupy firm chcą wysłać ofertę (możliwość zawężenia bazy po regionie lub typie działalności). Każdego, kto ceni swój czas i chce skorzystać z szybkiego rozwiązania online. Priorytetowymi klientami są dla nas klienci chcący regularnie dostawać informacje o nowo powstałych firmach.

Kto stoi za projektem?

Marcin Tchórzewski - doświadczenie w prowadzeniu kilku start-upów, pracy w międzynarodowych korporacjach, doktorant SGH.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest online od końca czerwca 2014, zdobywa pierwszych klientów, wprowadza ulepszenia. Strona codziennie aktualizowana jest o nowe rekordy oraz odnotowuje coraz większą liczbę odwiedzających.

Jakie są plany rozwoju?

Zbieramy feedbacku od użytkowników oraz naszej grupy docelowej (nawet jeśli nie korzystają z portalu), wprowadzamy ulepszenia i dodatkowe funkcjonalności. Codziennie poszerzenie bazę firm o firmy nowo powstałe. Naszym planem jest pozyskanie klientów którzy na bieżąco chcą dostawać informacje o nowo powstałych firmach.