Branża:

e-commerce

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

inny

feedink

Czym jest Wasz projekt?

feedink.com to platforma do tworzenia i zarządzania plikami produktowymi. Projekt powstał z czystej potrzeby rynku. Rozwiązuje problemy reklamodawców oferując im prosty i funkcjonalny system. Narzędzie pozwala na wygenerowanie pliku produktowego (product feed'a) dla wskazanej strony internetowej. Cały mechanizm działa na zasadzie webcrawlingu, na tej podstawie przygotowywany jest plik produktowy o określonej strukturze. Omijany jest w ten sposób dział IT i praca klienta. Dodatkowo istnieje, możliwość filtrowania i tagowania produktów oraz dodawania zewnętrznych kodów monitorujących.

Jaki problem rozwiązujecie?

Marketing z wykorzystaniem plików produktowych – xml bardzo szybko się rozwija. Tylko w Polsce możemy wyróżnić ponad 20 partnerów, których integracje można znaleźć w naszym systemie. Każdy z partnerów ma inne wymagania odnośnie product feed, jego struktury i zawartości. Źle przygotowany plik ogranicza nasze możliwości reklamowe. Brak pliku nie pozwala na rozwinięcie wielu ważnych kanałów marketingowych, np Google PLA. Nasz system pozwala dopasować plik indywidualnie do potrzeb każdego z partnerów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Szeroko pojęty ecommerce, zarówno mały jak i korporacyjny klient. Do wszystkich, którzy spotkali się z problemami wynikającymi z obsługi czy przygotowania plików produktowych. Świadczymy usługi dedicated saas, co zapewnia nam elastyczność i możliwość obsługi każdego klienta względem jego indywidualnych potrzeb.

Kto stoi za projektem?

Trzech młodych, ambitnych i doświadczonych ludzi, którzy aktualnie prowadzą projekt z UK.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt funkcjonuje na rynko około 10 miesięcy, przez ten czas udało nam się pozyskać kilkunastu klientów z takich rynków jak: Polska, Czechy, Węgry czy Turcja. Aktualnie system posiada podstawowe funkcjonalności, etap MVP. Rozwijamy panel użytkownika i rozpoczynamy prowadzić działania marketingowe.

Jakie są plany rozwoju?

Wdrażamy kolejne funkcjonalności, które są wypadkową potrzeb naszych klientów. Planujemy poszerzenie systemu o darmową część dla mikro i małych przedsiębiorstw – w pełni samoobsługową. Skupiamy się na budowie efektownych kanałów marketingowych na rynkach zagranicznych. Szukamy strategicznych partnerstw, które pomogą nam zintensyfikować sprzedaż.