Branża:

aplikacje

zakupy grupowe

e-commerce

marketing i reklama

social media

Model biznesowy:

abonament

Realdeal

Czym jest Wasz projekt?

Realdeal to twórca aplikacji Launcher wykorzystywanej do przeprowadzania kampanii sprzedażowych w kanałach social media. Dostarczamy rozwiązanie, które pozwala na monetyzację połączonych w sieci konsumentów i marek na portalach społecznościowych. Niestety dziś nadal niewiele firm potrafi zbadać wpływu inwestycji w marketing na portalach społecznościowych na sprzedaż. Nasi klienci odnotowują realny wzrost sprzedaży po uruchamianiu kampanii z wykorzystaniem Launchera oraz mogą wreszcie zidentyfikować liderów opinii wśród swoich internetowych społeczności i nagradzać ich za rekomendacje.

Jaki problem rozwiązujecie?

Media społecznościowe są stworzone głównie z myślą o toczeniu dyskusji i konsumowaniu treści multimedialnych. W niewielkim stopniu pozwalają aktywizować społeczność do dokonywania zakupów lub ich rekomendacji. Realdeal pomaga przeprowadzać wspólną kampanię dla wielu społeczności internetowych jednocześnie. Umożliwia identyfikację konsumenta i interakcję z nim w miejscu, gdzie wchodzi w styczność z kampanią np. na News Feedzie Facebooka lub widgecie na blogu. Następnie przekierowuje użytkownika do sklepu, a w przyszłości przypomina o dostępnej promocji za pomocą notyfikacji oraz e-maila.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasza aplikacja skierowana jest do firm e-commerce, które posiadają swoje kanały społecznościowe i chciałyby użyć ich do zwiększania sprzedaży. Posiadamy również klientów, którzy z sukcesem wykorzystują naszą aplikację do sprowadzania klientów do sklepów w fizycznym świecie. Istotnymi klientami są również agencje marketingowe, które obsługują wielu klientów z naszej grupy docelowej. Z sukcesem przeprowadziliśmy również kampanie rekrutacyjne wykorzystując Launchera.

Kto stoi za projektem?

Co-founderami Realdeala są Dawid Pacha i Andrzej Marek. Razem wyznaczają kierunek rozwoju produktu. Dawid to współtwórca Social Desk, platformy z gotowymi aplikacjami na Facebooka. Doświadczenie zdobywał w agencjach social media. Jest również współzałożycielem Czwartków w Social Media, które co miesiąc odbywają się w 10 miastach w Polsce. Andrzej Marek jest odpowiedzialny za technologię. Swoje doświadczenie zdobywał w SHOWROOMie. Jako przedsiębiorca kierował już zespołem ponad 100 osób. Do zespołu należą również Tomasz Marek (News Business Manager) oraz Jakub Zachnik (Content Manager).

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Jesteśmy na etapie zamkniętej bety, w ramach której sami tworzymy kampanie sprzedażowe dla firm. Z dniem pierwszego grudnia planujemy udostępnić panel administracyjny dla klientów i wejść w docelowy model SaaS. Przeprowadziliśmy już ponad 90 kampanii dla różnych marek, a cześć wyników dostępna jest w naszych case-study, opublikowanych na blogu firmowym http://tryrealdeal.com/newsroom/case-study-unhuman/ oraz http://tryrealdeal.com/newsroom/case-study-mrgugu/. Prowadzimy intensywne działania marketingowe poprzez różne kanały, skupiając się przede wszystkim na content i e-mail marketingu.

Jakie są plany rozwoju?

Obecnie jesteśmy skoncentrowani na otwarciu panelu dla naszych klientów i udostępnieniu aplikacji w trybie samoobsługowym. Przygotowujemy bogatą bazę treści dla wszystkich klinetów Realdeala by mogli oni jeszcze efektywniej korzystać z naszych aplikacji. Wciąż pracujemy nad udoskonalaniem Launchera, który będzie jednym z wielu produktów, funkcjonujących na styku e-commerce i mediów społecznościowych. Po sprawdzeniu się produktu na rynku polskim, zaczynamy rozszerzać zasięg naszego działania na rynek globalny, poszukując klientów spoza naszego kraju.