Branża:

marketing i reklama

social media

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

iloo

Branża: inna, marketing i reklama, social media

Finansowanie: własne

Model biznesowy: abonament

Adres: http://iloo.pl



Czym jest Wasz projekt?

Iloo.pl jest internetowym startupem, który pozwala na budowanie społecznego zasięgu, a następnie za jego pośrednictwem wysłania komunikatu, który trafia do szerokiego grona użytkowników mediów społecznościowych.

Jaki problem rozwiązujecie?

Iloo pozwala znacznie zwiększyć zasięg oraz wiarygodność wysyłanego komunikatu. Użytkownik decydując się na wsparcie kampanii tworzonej za pośrednictwem iloo.pl udostępnia tylko na jej potrzebę wybrane przez siebie swoje konta społecznościowe. Po uzyskaniu odpowiedniej liczby osób wspierających ustalony w kampanii komunikat jest wysyłany w imieniu użytkowników, którzy ją wsparli. W ten sposób wiadomość staje się dla odbiorców bardziej wiarygodna.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Platforma skierowana jest do osób i podmiotów, które poprzez działania w sieci pragną budować wizerunek własnej marki. Są to przede wszystkim agencje Public Relations, agencje interaktywne, agencje Social Media, ale również organizacje pozarządowe czy pojedyncze osoby.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą i autorem projektu jest Bartosz Martyka, który jest odpowiedzialny zarówno za mechanizm działania iloo.pl jak i jego oprawę graficzną. Bartosz w działaniach komunikacyjnych jest wspierany przez Roberta Czerwenkę.

Na jakim etapie jest projekt?

Iloo.pl jest już gotowe do przyjmowania i realizowania kampanii. W zależności od prowadzonej działalności kampanie można stworzyć zupełnie za darmo. Darmowa kampania pozwala zaangażować w nią 100 osób wspierających. Płatne pakiety nie tylko nie posiadają tych ograniczeń, ale pozwalają również na edycję stworzenie jej oprawy graficznej czy uzyskują dodatkową możliwość kampanii za pośrednictwem kanałów iloo.pl.

Jakie są plany rozwoju?

Przede wszystkim stawiamy na edukację rynku, gdyż crowdspeaking jest jeszcze stosunkowo mało znany wśród specjalistów od komunikacji. Ważny jest również dla nas feedback od użytkowników, gdyż iloo ma być przede wszystkim dla nich. Kolejnym krokiem po edukacji rynku i ugruntowaniu swojej pozycji w kraju, kto wie… może będzie zawojowanie świata?