Branża:

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

freemium

abonament

Ping

Czym jest Wasz projekt?

Dzięki usłudze Ping.pl, pomagamy naszym Klientom, aby ich strony internetowe były nieprzerwanie dostępne i działały poprawnie. Co minutę sprawdzamy ich aktualny stan naprzemiennie z trzech niezależnych serwerów rozlokowanych w różnych częściach Polski. Kiedy wykryjemy błąd, informujemy SMS-em, e-mailem lub nawet telefonicznie wskazane osoby, np. programistę lub obsługę firmy hostingowej. Całość odbywa się w pełni automatycznie, więc takie powiadomienia wysyłane są błyskawicznie.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem sytuacji, w których to potencjalni lub obecni klienci informują właściciela o braku dostępu do jego strony. Pomijając utratę szansy na bezpośredni przychód od sprzedaży produktu lub usługi, reprezentowana przez taką stronę firma, traci też reputację oraz wiarygodność w oczach swoich klientów. Skorzystanie z naszej usługi jest bardzo proste, po krótkiej rejestracji wystarczy podać adres monitorowanej strony. Resztą zajmiemy się sami. Do tego to nic nie kosztuje - posiadamy w swojej ofercie bezpłatny plan do monitoringu jednego adresu strony internetowej.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Ping.pl kierujemy do właścicieli stron firmowych, blogów, serwisów i sklepów internetowych. Naszymi Klientami są również agencje interaktywne, które w trosce o dobro interesu swoich klientów monitorują ich strony i reagują w razie wystąpienia awarii.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoją ludzie od wielu lat ściśle związanych z branżą internetową oraz doświadczonych w budowie rozbudowanych serwisów i aplikacji internetowych na zasadach outsourcingu.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Wystartowaliśmy w listopadzie 2014 roku. Usługa choć już w pełni stabilna i funkcjonalna, to cały czas optymalizujemy ją reagując na sugestie i uwagi Klientów. Pomimo naszych pierwszych kroków, posiadamy już kilkudziesięciu Klientów. W tym kilkunastu, którzy doceniwszy naszą usługę po przetestowaniu jej w ramach okresu próbnego, wybrali płatne plany ofertowe.

Jakie są plany rozwoju?

Najbliższy czas chcemy przeznaczyć na sprawdzenie w praktyce naszych rozwiązań oraz ich optymalizację. Szczególnie jeśli chodzi o Panel Klienta, który od początku był projektowany był z myślą o prostej i intuicyjnej obsłudze. Mamy w planach również rozwój usługi o dodatkowe funkcjonalności jak API czy monitoring innych usług internetowych, jak np. serwery poczty.