Branża:

aplikacje

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Kliket

Czym jest Wasz projekt?

Kliket to zintegrowane narzędzie do marketingu mobilnego, zamierzonym celem aplikacji jest wykorzystanie marketingu mobilnego do promocji eventów/lokali. Kliket buduje bazę sms i pozwala na prowadzenie komunikacji marketingowej za pomocą smsów. Dlaczego właśnie Kliket? Marketing mobilny staje się coraz bardziej popularny, dlatego komunikacja z klientem przez SMS-y jest strzałem w dziesiątkę! Firmy często korzystają z różnych promocji, wyprzedaży oraz rabatów celem przyciągnięcia klientów i zwiększenia sprzedaży, dlatego Kliket jest idealnym narzędziem do mierzenia skuteczności akcji.

Jaki problem rozwiązujecie?

- Buduje bazę numerów telefonicznych, - W prosty i jasny sposób menager może monitorować akcje promocyjne i wydawane gratisy/promocje, - Administrator otrzymuje do ręki platformę umożliwiającą tworzenie Kliketów (kuponów). - Menager może zachęcać zarejestrowanych użytkowników wysyłając Klikety, które zmobilizują do odwiedzenia punktu sprzedaży po to, aby zrealizować kupon. Klient rejestruje swój numer w bazie danych, po jego zweryfikowaniu odbiera unikalny Kliket - kupon promocyjny. Po jego aktywacji, pokazuje kupon sprzedawcy, który wyda wskazany upominek czy naliczy rabat.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Grupę docelową stanowią przedstawicie małych i średnich firm, które prowadzą w fizycznych punktach działalność skierowaną do konsumentów. Kliket jest skierowany między innymi dla takich działalności jak gastronomia, salony urody, kluby muzyczne, warsztaty samochodowe, gabinety i placówki medyczne, sklepy odzieżowe, sklepy specjalistyczne, drogerie. Jesteśmy przekonani, że Kliket sprawdzi się dosłownie wszędzie.

Kto stoi za projektem?

Jesteśmy zespołem kreatywnych profesjonalistów. Pracujemy razem od lat. Fakt, że możemy wspólnie realizować ambitne projekty sprawia, że z przyjemnością przychodzimy do naszego biura.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Po uruchomieniu sytemu jesteśmy na etapie publicznych wdrożeń testowych. Naszym celem jest optymalizacja konwersji oraz testy. Nasz startup został zauważony i dotarł do półfinału konkursu Orange Fab, co jeszcze bardziej zmotywowało nasz zespół do ulepszenia i dopracowania systemu. Jest to dla nas bardzo wielkie wyróżnienie, które jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że pomysł na stworzenie aplikacji do marketingu mobilnego jest świetną inwestycją zarówno dla nas jak i dla naszych przyszłych klientów.

Jakie są plany rozwoju?

Naszą misją jest stworzenie kompletnego narzędzia do prowadzenia marketingu mobilnego. Po uruchomieniu sytemu jesteśmy na etapie publicznych wdrożeń testowych. • Naszym celem jest optymalizacja konwersji. • Testy A/B - komunikatów i wyglądu.