Branża:

serwis randkowy

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

freemium

flirtownia

Czym jest Wasz projekt?

Stworzyliśmy serwis randkowy, który ma się wyróżniać spośród pozostałych stron o tej tematyce i być darmowy. Chcemy, aby flirt w Internecie nie ograniczał się wyłącznie do pisania "suchych" wiadomości lub rozmów na prywatnym czacie, ale także był elementem gry, do której mogą przystąpić użytkownicy serwisu. Udostępniamy naszym użytkownikom funkcjonalności, które mają ułatwić im podryw, niekoniecznie tylko za pomocą słów, ale także interakcji z innymi osobami. Oprócz tego stawiamy na to, żeby serwis był zupełnie darmowy dla użytkowników. Część funkcjonalności wymaga posiadania punktów, które dostaje się za darmo za aktywność w serwisie, czyli im większa aktywność tym więcej funkcjonalności dla użytkownika.

Jaki problem rozwiązujecie?

Chcemy zmienić sposób typowego randkowania przez Internet. Standardowe serwisy randkowe udostępniają przede wszystkim tekstowe formy komunikacji, zapominając o tym, że podryw jest również elementem gry. Udostępniamy naszym użytkownikom nowe formy flirtownia, dzięki czemu staje się to prostsze i przyjemniejsze. Chcemy również, aby grono osób które nie chcą płacić za zakładanie konta w serwisie randkowym mogło swobodnie korzystać z randek Internetowych.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest do wszystkich użytkowników Internetu, którzy chcą poznać kogoś w sieci lub po prostu mają ochotę poflirtować.

Kto stoi za projektem?

Serwis został wykonany przez Pawła Bubienia - programistę .NET i entuzjastę startupów.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Serwis oficjalnie wystartował pod koniec maja. Jesteśmy w fazie beta testów i staramy się dopracować szczegóły, aby serwisu był jeszcze bardziej funkcjonalny i wolny od błędów.

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy wdrażać nowe formy komunikacji w serwisie. Chcemy, aby na flirtownia.com każdy mógł skorzystać z formy podrywu, która pasuje mu najbardziej, a co najważniejsze, żeby okazała się równie skuteczna co prosta w działaniu.