Branża:

e-commerce

moda i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

WearBox

Czym jest Wasz projekt?

Jeśli na pytanie „Czy lubisz zakupy ubrań?” odpowiadasz negatywnie, to do Ciebie skierowana jest nasza usługa. Wearbox jest serwisem, który wybiera ubrania za użytkownika i przesyła je wprost pod jego drzwi. Jedyną rzeczą jaką musi zrobić nasz klient to zaznaczyć co aktualnie potrzebuje. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musi tracić czasu na spędzanie długich godzin w centrach handlowych, zmagając się z koniecznością przeglądania oferty sklepów i z trudnościami w doborze odpowiedniego rozmiaru i stylu.

Jaki problem rozwiązujecie?

Z własnego doświadczenia wiemy, a badania i zdrowy rozsądek to potwierdzają, że większość mężczyzn traktuje zakupy ubrań jako zło konieczne, tzw. shopping jest dla nich udręka i stratą czasu. Zakupy za pośrednictwem sklepów internetowych nie rozwiązują tego problemu w pełni. Przeglądane oferty, dobór odpowiedniego rozmiaru są również męczące i frustrujące. Stąd pomysł na Wearboxa. Użytkownik podczas rejestracji konta wypełnia jednorazowo krótki kwestionariusz, dzięki któremu poznajemy jego preferencje ubioru i wymiary ciała.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt jest skierowany głównie do mężczyzn dla których zakupy są przykrym obowiązkiem oraz dla tych którzy zakupy lubią, ale nie mają czasu lub nie wiedzą jak się ubrać.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą projektu jest mężczyzna, który o modzie nie wie nic oraz kobiety, które o modzie wiedzą wszystko.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest na razie w wersji beta, którą testujemy na wybranej grupie użytkowników.

Jakie są plany rozwoju?

W pierwszej kolejności chcielibyśmy, żeby serwis był ogólnodostępny. Następnie będziemy dążyć do usprawnienia serwisu dzięki uwagom użytkowników.