Branża:

aplikacje

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

GoodContent

Czym jest Wasz projekt?

Stworzony przez nas serwis pozwala na zakup unikalnych tekstów wysokiej jakości od wyspecjalizowanych copywriterów – powstał on ze względu na to, że aktualnie oferty stworzenia tekstów (również tych wyższej jakości, jak mailingi, opisy produktów czy specjalistyczne artykuły) porozrzucane są po całej sieci, przez co trudno wybrać jedną z ofert wiedząc, że dokonało się najlepszego możliwego wyboru. Nasza platforma wyróżnia się głównie większą niezależnością, która przyznawana jest copywriterom. Dzięki temu nie pracują oni jako podwykonawcy dla serwisu, który potem sprzedaje teksty (w swoim imieniu) po narzuconej przez siebie stawce, ale mogą oni tworzyć swoje własne oferty, a w nich ustalać własne ceny i warunki. Dzięki temu Twoje zlecenie przyjmie copywriter, który dobrze czuje się w danej tematyce – nie zostanie ono przydzielone pierwszemu z brzegu tak, jak to często bywa w przypadku innych serwisów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem w postaci dużego rozdrobnienia rynku usług copywriterskich oraz niepewności związanej z doborem kontrahenta i przeprowadzonej z nim współpracy. Serwis GoodContent.pl pozwala zebrać wszystkie oferty w jedno miejsce i dostosować ofertę copywriterów do wymagań zleceniodawcy!

Do kogo kierujecie swój projekt?

Mamy dwie grupy docelowe: Pierwsza to zleceniodawcy szukający wysokiej jakości unikalnych tekstów. Zazwyczaj są to właściciele małych i średnich agencji interaktywnych oraz małe firmy związane z działalnością w internecie. Druga grupa to copywriterzy szukający rynku zbytu na swoje usługi. Nasze usługi kierujemy nie tylko do firm, które zajmują się tworzeniem tekstów, ale również do copywriterów nieposiadających własnej działalności.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi Bartłomiej Tokarski, student SGH powiązany z branżą content marketingu od kilku lat.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt wystartował kilka dni temu, dlatego też o wynikach nie możemy zbyt dużo powiedzieć. Niemniej jednak, pierwszego dnia platforma zebrała prawie 100 aktywnych użytkowników!

Jakie są plany rozwoju?

Zamierzamy usprawniać proces przekazywania tekstów zleceniodawcom, planujemy również stworzenie konta łączącego funkcje copywritera i zleceniodawcy w jedno. Od chwili powstania rozwijamy się zgodnie z ideą Lean Startup, dzięki czemu możemy dostosować naszą ofertę jak najlepiej do wymagań klientów.