Branża:

aplikacje

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

cudo.co

Czym jest Wasz projekt?

Jesteśmy webową platformą, na której każdy projektant może stworzyć własny Panel Klienta do komunikacji ze swoimi klientami, pracownikami i dostawcami.

Jaki problem rozwiązujecie?

Projektanci angażują się w pracę w kilku projektach na raz, do tego często potrzebują stałego dostępu z różnych miejsc do dokumentacji projektowej, ustaleń, statusu każdego projektu. Potrzebują również dzielić się tymi informacjami ze swoimi Klientami i podwykonawcami. Logując się do cudo.co, poprzez Panel Klienta stronie firmowej projektanta, każda uprawniona osoba ma dostęp do uporządkowanej dokumentacji projektowej, może prowadzić dyskusje, widzieć swoje zadania związane z projektem. Dzięki takiemu systemowi pracy zdalnej projektant oszczędza wiele czasu na tradycyjne formy komunikacji, spotkania i może zaoszczędzony czas przeznaczyć na obsługę dodatkowych zleceń.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Platforma doskonale sprawdza się w prowadzeniu biznesów kreatywnych: projektanci wnętrz, architekci, graficy, agencje reklamowe, działy marketingu małych i średnich firm.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawczynią cudo.co jest projektantka wnętrz, która kilka lat temu, po poszukiwaniach gotowej już aplikacji na rynku, postanowiła stworzyć narzędzie, ściśle dostosowane do jej potrzeb i potrzeb klientów jej biura projektowego. Dzięki temu cudo.co jest w stanie skutecznie wesprzeć każdego właściciela, prowadzącego biznes kreatywny od pierwszego dnia pracy. Obecnie za projektem stoi zespół doświadczonych specjalistów, z różnym backgroundem, których łączy pasja do szerzenia efektywnego sposobu komunikacji z Klientem w projekcie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Wersja pierwotna aplikacji działa od ponad 4 lat i z powodzeniem obsłużyła ponad 100 projektów w jednej firmie i ponad 150 użytkowników. Wersja komercyjna pod nazwą cudo.co została stworzona w 2014 roku i w grudniu została udostępniona projektantom. Pierwsze miesiące głównie testowaliśmy narzędzie, zbieraliśmy potrzeby naszej grupy docelowej. Średnio raz w miesiącu udostępniamy naszym klientom nową, rozszerzoną wersję aplikacji. Czerwiec 2015 był pierwszym miesiącem kiedy zaczęliśmy pozyskiwać płatnych klientów.

Jakie są plany rozwoju?

Jesteśmy dumni, że dość szybko nasi klienci zaczęli dzielić się nie tylko referencjami, ale również chętnie pokazują nam kierunek rozwoju dla cudo.co. Mamy ambicje kompleksowo wspierać prowadzenie biznesów kreatywnych, i to nie tylko na rynku lokalnym. Na najbliższe miesiące plany rozwoju mamy już gotowe, i są one ściśle dostosowane do potrzeb firm z tego sektora.