Branża:

aplikacje

biznes i finanse

edukacja

Finansowanie:

akcelerator

Model biznesowy:

abonament

Snapp

Czym jest Wasz projekt?

Snapp to pierwsza w Polsce agencja zajmująca się profesjonalnym marketingiem aplikacji mobilnych. Snapp działa w oparciu o własne narzędzia badawcze. Platforma oferuje unikalne produkty i rozwiązania stworzone z myślą o właścicielach aplikacji, którzy chcą właściwie pozycjonować swoje produkcje i na nich zarabiać.

Jaki problem rozwiązujecie?

W appmarketach są już ponad 2 miliony aplikacji, a każdego dnia pojawia się 980 nowych. Kluczem do sukcesu staje się zatem umiejętność strategicznego pozycjonowania aplikacji jako produktu. SNAPP skupił się zatem na dostarczaniu klientom zaawansowanych narzędzi badawczych umożliwiających tworzenie i wdrażanie efektywnych strategii marketingowych na każdym etapie „życia” aplikacji. Od koncepcji (analiza rynku), przez produkcję (badania UX/ AI, testy jakości) oraz wdrożenie projektu (strategia), po utrzymanie aplikacji/ podniesienie jej wyników (monitoring, optymalizacja).

Do kogo kierujecie swój projekt?

Deweloperzy oraz właściciele aplikacji mobilnych. Agencje marketingu mobilnego, agencje interaktywne, agencje reklamowe. Domy mediowe.

Kto stoi za projektem?

CEO Snappa jest Michał Giera. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale reklamy Gazeta.pl. W portalu Wirtualna Polska rozwijał multimedialną sieć reklamową AdTotal. Wraz z zespołem był odpowiedzialny za ofertę reklamową sieci, obejmującą nowatorskie rozwiązania reklamowe w zakresie mobile marketingu. Przez dwa lata szefował grupie roboczej ds. marketingu mobilnego przy IAB Polska. Prelegent wielu konferencji branżowych, min.: Forum IAB, Informedia, Mediarun, MobileStandard. Propagator wiedzy na temat mobile marketingu wśród studentów uczelni wyższych. W wolnych chwilach gra w squasha oraz zgłębia

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

SNAPP oferuje właścicielom aplikacji możliwość korzystania z programów budujących pozycję rynkową ich produktu w czterech obszarach. Spółka definiuje je jako: BRAND BOOSTER – wzmocnienie rozpoznawalności marki aplikacji, USER BOOSTER – akwizycja użytkowników, RANK BOOSTER – poprawa widoczności aplikacji w appmarketach i BUSSINESS INETLLIGENCE – badania rynkowe.

Jakie są plany rozwoju?

Snapp działa w oparciu o autorskie narzędzia, które cały czas zamierzamy rozwijać dodając do nich nowe funkcjonalności.