Branża:

moda i uroda

sport

Finansowanie:

własne

dotacja z UE

Model biznesowy:

inny

Crosslifter

Czym jest Wasz projekt?

Ponieważ nasi klienci są różnorodni, naszym celem jest dopasowywanie optymalnego rozmiaru dżinsów. Nasz zespół zaprojektował aplikację, która pozwala uzyskać precyzyjne pomiary, co pozwala nam na tworzenie dżinsów na miarę dla atletycznego ciała. Aplikacja umożliwia użytkownikowi sprawdzenie i wprowadzenie swoich pomiarów - można to zrobić samemu lub ze skanerem.

Jaki problem rozwiązujecie?

Sportowcy uprawiający różnorodne dyscypliny, często nie mogą znaleźć odpowiedniej pary dżinsów, które będą wygodne i po prostu dobrze wyglądać na nich. Mogą kupić wyłącznie spodnie za duże w pasie, aby dopasować swoje muskularne nogi. W rezultacie czują się zakłopotani, gdy ukrywają rzeczywisty rozmiar spodni pod paskiem, co ogranicza ich ruchy i mocno ściska talię. Sportowcy nie trenują tak ciężko, aby nie byli w stanie nosić zwykłych dżinsów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Sportowcy - przykładowo crossfiterzy, narciarze, rowerzyści, ciężarowcy.

Kto stoi za projektem?

Krzysztof Trębski - założyciel marki Crosslifter, CEO. 8-letnie doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym w branży FMCG. Marek Cieśla - doświadczenie w zarządzaniu start-upami (współzałożyciel m.in. Sher.ly oraz ALLPlayer). Marek Gunia - trener crossfit. Michał Michalczyk - trener crossfit. Aba Rudzińska-Kosch - projektantka mody. Teodor Kosch - 20-letnie doświadczenie w organizowaniu kampanii marketingowych i wizualnych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie prowadzimy kampanię w Kickstarter. Dotychczasowe wyniki kampanii: 5 000 USD.

Jakie są plany rozwoju?

Sprzedaż do końca 2015 r.: 20 000 USD Sprzedaż do końca 2016 r.: 300 000 USD