Branża:

e-commerce

edukacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

TAGowisko

Czym jest Wasz projekt?

Projekt TAGowisko to w skrócie internetowy targ wiedzy. Łączy osoby, które potrzebują pomocy w nauce lub pracy oraz te, które mogą im w tym pomóc i przy okazji zarobić. Sytuacja wygodna dla obu stron.

Jaki problem rozwiązujecie?

Wyobraź sobie, że musisz się czegoś nauczyć, lecz brakuje ci materiałów. Stworzyć jakiś projekt, lecz nie masz pojęcia, jak to zrobić. Zamiast tracić czas na szukanie korepetytora, oraz dojazd, wrzucasz zlecenie do portalu, ktoś je podejmuje i rozwiązuje twój problem. Szybko i bezpiecznie. To działa w drugą stronę. Masz wiedzę, kompetencje, ale nie masz czasu czy ochoty na udzielanie korepetycji czy szukanie zleceń, cenisz sobie elastyczność, brak zobowiązań. Wystarczy, że wybierzesz z TAGowiska zlecenie o tematyce, w której się mocno czujesz, rozwiązujesz je i sobie dorabiasz. Transakcje będą przejrzyste dla obu stron, bo oferujemy płatności za pośrednictwem DotPay. Dodatkowym udogodnieniem dla użytkowników jest wewnętrzny, intuicyjny komunikator umożliwiający np. przesyłanie plików.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Na początkowym etapie przede wszystkim do studentów - strona bardzo pomoże im w nauce. Jest to świetna alternatywa dla korepetycji. Bez wychodzenia z domu i niepotrzebnego stresu. Jednak nie ograniczamy się tylko do nich. Z biegiem czasu będziemy chcieli poszerzyć wachlarz możliwości jakie daje TAGowisko, chociażby do takich aspektów jak pomoc w pisaniu reklamacji, czy korekta różnego rodzaju dokumentów pod względem stylistycznym i merytorycznym.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Portal utrzymuje się jedynie z niewielkiej prowizji od wykonanego zlecenia.

Kto stoi za projektem?

To biznes oparty na przyjaźni. Idea narodziła się wśród czterech młodych facetów skupionych wyłącznie na rozwoju TAGowiska, wspieranych przez ekspertów znających się na rzeczy. Tworzymy firmę od podstaw, według własnej wizji, z zaangażowaną społecznością, bo to jest jej największy skarb, a nie spółkę pompowaną pod potencjalnego inwestora.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Właśnie wystartowaliśmy. Przez prawie rok trwały prace nad stroną, a ostatnie dwa miesiące to nieustające testy. Opinie pierwszych użytkowników są bardzo przychylne. Korepetytorzy chwalą pomysł zaznaczając, że potrzebowali właśnie takiego narzędzia. Wcześniej bowiem nie przyjmowali tego rodzaju zleceń ze względu na brak gwarancji w transakcjach. Poszukującym pomocy zaś w TAGowisku podoba się intuicyjność portalu. Wciąż trwają prace nad aplikacją mobilną, by korzystanie z portalu było jeszcze wygodniejsze.

Jakie są plany rozwoju?

Ruszyliśmy z kampanią reklamową w internecie. Ale przede wszystkim osobiście odwiedzamy ośrodki akademickie w całym kraju. Chcemy, pokazać studentom, na czym to polega, opowiedzieć o korzyściach i kulisach powstawania projektu. Zbudować z nimi bardziej osobiste relacje, wykraczające poza informacje prasowe. Zresztą, byliśmy już w kilku ośrodkach i spotkaliśmy się z ciepłym przyjęciem przez studenckie samorządy. Są bardzo pomocne i pomagają promować nasz portal. To sytuacja, w której każda strona wygrywa.