Branża:

edukacja

informatyka i programowanie

gry

rozrywka

sport

Finansowanie:

inne

Model biznesowy:

inny

Knoocker

Czym jest Wasz projekt?

Knoocker jest systemem interaktywnej rozrywki łączącym aktywność ruchową z wirtualną rzeczywistością. Unikalny sposób grania w Knoocker polega na użyciu dowolnej piłki jako kontrolera gry. Gracze mają za zadanie trafiać w animacje komputerowe pojawiające się na interaktywnej ściance. Knoocker to unikalna, polska technologia opierająca się na lokalizacji źródła dźwięku za pomocą systemu czujników ultradźwiękowych. Każde miejsce uderzenia piłki jest precyzyjnie wykrywane przez konsole i przekładane na język animacji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Knoocker to interaktywna rozrywka, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Nasz system wprowadza m.in. możliwość przeprowadzenia samodzielnego treningu sportowego oraz zapewnia w pełni mobilne centrum interaktywnej rozrywki i multimediów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

System Knoocker to idealne rozwiązanie dla otwartych i zamkniętych sal zabaw, agencji eventowych, hoteli, ośrodków sportowych, rehabilitacyjnych czy też placówek edukacyjnych.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Poprzez sieć dystrybutorów w Polsce i Europie.

Kto stoi za projektem?

Krzysztof Krzywdziński - jest twórcą technologii Knoocker, pomysłodawcą urządzenia. Zespół podwykonawców biorących udział przy produkcji konstrukcji Knoocker.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Obecnie Knoocker działa na polskim rynku oferując interaktywne rozwiązania dla sal zabaw, agencji eventowych, hoteli, ośrodków sportowych, placówek edukacyjnych.

Jakie są plany rozwoju?

Stałe poszerzanie oferty interaktywnych gier Knoocker dedykowanych dla różnych branż. Ciągłe doskonalenie konstrukcji produktu.