Branża:

nieruchomości

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

Model biznesowy:

pośrednictwo

inny

Pepe Housing

Czym jest Wasz projekt?

Nasz projekt jest rozwiązaniem problemu na rynku nieruchomości w Polsce, na jaki napotykają się studenci międzynarodowi oraz młodzi profesjonaliści.

Jaki problem rozwiązujecie?

Problemem, którym rozwiązujemy jest pomoc w znalezieniu zakwaterowania w dobrym standardzie, w centralnych oraz dobrze skomunikowanych dzielnicach największych miast w Polsce na okres średnioterminowy osobom, które nie posługują się językiem polskim.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Swój projekt kierujemy do studentów, stażystów i młodych profesjonalistów, którzy przyjeżdżają do Polski z innych państw na okres od jednego do dwóch semestrów akademickich jak również na czas wakacji.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Pepe Housing zarabia na prowizji, która pobierana jest od studenta. Jest to kwota często nawet o 50% niższa od opłat tradycyjnych agencji nieruchomości. Otrzymujemy również prowizję od właścicieli mieszkań, którym oferujemy korzystne warunki w zamian za zdecydowanie się na najem średnioterminowy.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoją osoby świeżo po studiach oraz osoby wciąż studiujące. Każdy z nas miał okazję doświadczyć problemu najmu mieszkania za granicą na własnej skórze. Sami byliśmy studentami oraz praktykantami poza granicami Polski.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Nasza firma jest już operacyjna w Warszawie i stopniowo próbujemy wkroczyć do największych miast Polski - Wrocławia, Krakowa, Poznania i Trójmiasta. Obserwujemy spore zainteresowania naszymi usługami. Od początku działalności firmy czyli początku 2016 roku udało nam się zakwaterować około 100 klientów.

Jakie są plany rozwoju?

Naszym planem jest być w pełni operacyjnymi w największych ośrodkach akademickich w Polsce. Liczba studentów międzynarodowych w Polsce wzrasta w szybkim tempie. Jest to około 20% wzrost z roku na rok, dlatego też widzimy wielki potencjał w rynku najmu studentom międzynarodowym. Chcemy pokryć zapotrzebowanie Polskiego rynku by następnie móc wkroczyć na rynek wschodnioeuropejski.