... ... ...

Tomasz Nowiński z Travelist.pl osobowością branży e-commerce

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

16-11-2016

Informacja prasowa
EKOMERSY 2016 rozdane. W kategorii „Osobowość branży” Managerem eCommerce Roku jury wybrało Tomasza Nowińskiego – założyciela i CEO Travelist.pl, najszybciej rozwijającej się firmy w polskiej branży turystycznej, oferującej pobyty w hotelach w najlepszej na rynku relacji jakości do ceny.

Na zdjęciu: Tomasz Nowiński, prezes zarządu Travelist

Jak czytamy na stronie organizatora: EKOMERSY są wyróżnieniem dla firm, osób, produktów i usług, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju branży e-commerce. W tym roku w plebiscycie złożono ponad 200 zgłoszeń, które po weryfikacji wewnętrznej podzielone zostały na kategorie i poddane głosowaniu. O ile w pozostałych kategoriach głosy można było oddawać także przez internet, nagrodę za Osobowość Roku przyznawali bezpośrednio organizatorzy. Nie ograniczali się oni  do osób zgłoszonych bezpośrednio w tej kategorii – laureaci zostali wyłonieni spośród całej branży. Organizatorzy nie podają dokładnej treści uzasadnienia swojego wyboru, wiadomo natomiast, że pod uwagę brane były takie kwestie, jak: dynamika i stabilność rozwoju (wzrostu) firmy, analizy porównawcze z konkurencją i wzrost na jej tle, zasięgi i liczby odwiedzin strony czy doświadczenie osoby nominowanej. 

Tomasz Nowiński swoją przygodę z ecommerce zaczynał zakładając jeden z pierwszych w Polsce serwisów zakupów grupowych, który bardzo szybko został przejęty przez wchodzący na nasz rynek Groupon. Po transakcji Nowiński zajmował się rozwojem Groupon (ze szczególnym naciskiem na dział travel). Zanim w 2013 roku powstał Travelist.pl, Nowiński wraz ze wspólnikami założył i rozwinął jedną z największych polskich firm zajmujących się marketingiem internetowym, która w czerwcu 2015 roku stała się częścią Dentsu Aegis Network.

Travelist.pl to autorski serwis Nowińskiego, który łączy możliwość segmentacji i profilowania użytkowników z szybką rezerwacją online. Nowiński dopracował koncepcję, według której oferty dostępne na Travelist.pl są wnikliwie sprawdzane i testowane za pomocą szeregu kryteriów. W wysokim sezonie serwis odwiedza nawet 2 mln użytkowników.

W 2014 roku Travelist.pl został dostrzeżony przez Grupę Secret Escapes – światowego giganta na rynku usług e-travelowych – i finalnie połączył się z Grupą. Nadal jednak działa pod własnym brandem, od tego roku także na nowych rynkach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. W niedługim czasie planowana jest ekspansja na kolejne rynki Europy i Bliskiego Wschodu.

Komentarze (0)