... ... ...

Wyniki światowego konkursu Berlin Startup Calling 2016. Polak zajął drugie miejsce

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

06-02-2017

Informacja prasowa
Berlin Startup Calling 2016, organizowany przez Visual Meta GmbH, twórcę serwisu ShopAlike.pl to druga edycja konkursu na innowacyjną ideę biznesową, tym razem na skalę światową.

Ponad 300 osób w przedziale wiekowym od 18 do 30 lat nadesłało niesamowite pomysły, które zostały ocenione przez jury składające się z trzech niemieckich biznesmenów Roberta M. Maiera, Johannesa Schabacka i Johannesa Kotte. 

Pierwsze miejsce, 7.000€ i staż wygrał projekt „Sacavera” Carlosa Suáreza Fernándeza z Hiszpanii, który stworzył mobilną aplikację dla restauracji. Użytkownicy tej appki mają dostęp do informacji o swoich potrawach, które mogą oceniać i komentować. 

Srebro, czyli 3.500€ zdobył Wojciech Żdżarski z Polski za projekt „Localife”. Jest to aplikacja mobilna, która stawia sobie za cel polepszenie komunikacji regionalnej. 

Trzecie miejsce jury przyznało projektowi „Sysclean” Josiasa Marcosa Orlando z Brazylii, który otrzyma 1.750€. Brazylijczyk stworzył produkt, który jest w stanie poprawić powszechnie używany sposób zbierania odpadów.  

MacBook Air zostanie wręczony Xavierowi Greenowi z Francji za czwarte miejsce, czyli pomysł „Distans” - aplikację internetową/mobilną służącą do czatowania z psychologami. 

Piąte miejsce zdobył Brazylijczyk. IPad mini powędruje do Bruno Corrêa za „Parking Place”, aplikację pomagającą w łatwy sposób odnaleźć idealne miejsce parkingowe. 

Po ogłoszeniu wyników, 31 stycznia 2017 roku Robert M. Maier powiedział: „To były bardzo interesujące zawody. Jesteśmy zadowoleni z wyników konkursu!”. Jurorzy przesyłają gratulacje dla zwycięzców i dziękują serdecznie wszystkim uczestnikom Berlin Startup Calling 2016. 

To wspaniała wiadomość, że Polak zajął drugie miejsce. W wywiadzie telefonicznym Wojciech Żdżarski opowiedział o swoich emocjach i planach na przyszłość. „Gdy otrzymałem tę informację, zaniemówiłem, myślałem, że to jest nieprawda!  To jest coś niesamowitego, że gdzieś w tym dużym świecie jest taki konkurs, który daje możliwość na rozwój innowacyjnych idei biznesowych.”. 

„Localife jest obiecujący” - powiedział jeden z jurorów, Johannes Kotte. 

fot. pexels.com

Komentarze (0)