CEO SentiOne, Kamil Bargiel, został tegorocznym finalistą polskiej edycji konkursu EY Entrepreneur Of The Year. Ze zgłoszeń wyłoniono pretendentów z dwunastu firm, którzy reprezentują trzy kategorie konkursowe: Produkcję i Usługi, Nowe Technologie/Innowacyjność oraz Nowy Biznes.

Na zdjęciu: Kamil Bargiel, CEO SentiOne

SentiOne to firma, która stworzyła narzędzie do monitoringu internetu, dostępne w całej Europie. Rozpoczęła swoją działalność zaledwie kilka lat temu w Gdańsku. Wówczas na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, Bartosz Baziński i Michał Brzezicki, w ramach pracy inżynierskiej, stworzyli prototyp systemu pozwalającego monitorować internet oraz automatycznie oznaczać wydźwięk opublikowanej w sieci wypowiedzi.

Dziś SentiOne monitoruje opinie internautów z całej Europy, a wśród klientów znajdują się między innymi: P&G, mBank, PwC, Beiersdorf, Huawei czy Reckitt Benckiser. Biura firmy znaleźć można między innymi w Holandii, na Węgrzech, w Czechach i w Niemczech. W Polsce SentiOne ma swoją siedzibę w Warszawie oraz w gdańskim Inkubatorze Starter.

– W biznesie liczy się przede wszystkim ciężka, metodyczna praca. Od początku rozwoju SentiOne skupiliśmy się przede wszystkim na pozyskiwaniu klientów i tworzeniu najlepszego na rynku rozwiązania do monitoringu internetu. Tym bardziej cieszy nas, że po kilku latach działalności praca całego zespołu została doceniona w kilku prestiżowych konkursach. Dla nas stanowi to motywację do dalszej ciężkiej pracy. Wierzymy, że SentiOne się dopiero rozpędza! – powiedział Kamil

Komentarze (0)