Zwycięzcą 5. edycji Startup Adventure został projekt Nomee – idealne rozwiązanie dla małej gastronomii, które może zrewolucjonizować rynek. Dzięki wygranej, Nomee otrzymało od wydawnictwa Burda świadczenia reklamowe i półroczną opiekę mentorską.

Nomee to innowacyjny system sprzedażowy dla niewielkiej gastronomii. Jedyne takie rozwiązanie, które spełnia wszystkie potrzeby lokali, a jego obsługa jest bardzo prosta! – Mamy ponad 92% zainteresowanie w przypadku nowo otwierających się lokali oraz 70% w przypadku lokali już istniejących. Sprzedajemy rozwiązanie od kilku miesiący z bardzo pozytywnym odzewem ze strony naszych klientów – mówi Marek Szmalc, founder. 

– Od momentu rozpoczęcia współpracy z nomee codzienne, żmudne i czasochłonne czynności związane z prowadzeniem biznesu nie zajmują nam już tyle czasu co przedtem a co najwyżej kilka sekund. Mamy dużo więcej możliwosci i informacji co zdecydowanie ułatwia nam kontrolowanie naszego biznesu z dowolnego miejsca i urządzenia. Nomee jest bardzo intuicyjny i świetnie rozwiązany graficznie. Opanowanie go nie zajmuje więcej niż kilka minut. Również niewątpliwym atutem jest komunikacja z zespołem nomee. Jesteśmy w stałym kontakcie, a na uzyskanie pomocy lub odpowiedzi na pytanie reakcja jest natychmiastowa. Nie wyobrażamy sobie dalszego rozwoju bez nomee! Najlepszy POS dla gastronomii – mówią o Nomee jego klienci – Maciek i Konrad z Parowóz Powiśle.

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów. Partnerami konkursu są m.in. bank Credit Agricole i Brand24.

Komentarze (0)